![]() |
2 maanden bak voor drogeren en verkrachting
Minstens 15 vrouwen gedrogeerd, verkracht en bestolen waarvoor meneer 7 jaar cel krijgt en na 2,5 jaar wel weer zal buiten staan. Dat is 2 maanden bak per slachtoffer. Aan 6 slachtoffers moet hij 5000 euro elk betalen.
https://www.hln.be/in-de-buurt/maasm...l-in~ad723af1/ Waar zijn we mee bezig? . |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben het echt wel gezocht vind ik. |
die Fouad, die gaat nog moeten werken voor mijn pensioen te betalen, steek die maar niet te lang in den bak.
|
Citaat:
En moest het zijn dat gij jonger bent dan hij dan ga je zelfs nog moeten gaan werken voor zijn IGO uitkering ( inkomsten garantie voor ouderen) Voor de die die hier geen kloten hebben afgedragen uiteindelijk meer pensioen te geven dan dat diegene trekken die hier als zelfstandige heel hun leven hebben afgedragen. Maar 't zal wel aan mij liggen dat ik dat niet normaal vind. Dat komt gegarandeerd doordat ik van het Vlaams Belang ben. Vraag het maar aan de Bart Somersen onder onze politici. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een collega flik geraakt welteverstaan... :lol: |
Citaat:
|
Voor verkrachting mag men toch wel eens dezelfde strafmaat beginnen toepassen als moord.
Uw leven is bij de meeste ook naar de kloten, alleen beseft ge het nog alle dagen. |
Citaat:
|
Fouad...'t Is nog eens nen bruinen. :?
|
Citaat:
|
Er zijn natuurlijk ook vrouwen, zoals bv. het Merkel type, die serieus slecht gezind worden wanneer enkel en alleen hun handtas afgenomen wordt en verkrachten er niet meer bij is.;-)
|
Citaat:
als ge echt wilt dat m mijn pensioen gaat betalen, dan moet je m minstens een job gunnen hé ! dringend mystery sollicitaten op pad sturen bij alle werkgevers met vacatures! we kunnen er daar direct al een aantal vast voor aannemen! |
Citaat:
mij zo eens kietelen mag, maar echt grof beledigend moet t niet worden hé! ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be