Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Steeds meer sukkels op de weg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250888)

Hypochonder 22 november 2019 17:35

Steeds meer sukkels op de weg

Er zijn steeds peer en meer sukkels op de weg: 50 rijden waar je 70 mag, bijna al stilstaand indraaien, een minuut wachten alvorens aan te zetten als het licht op groen springt, met de lichten trekken als je voorbij steekt maar zelf te dom om hooi te eten,...

Jammer dat ik niet met de zwaarste gevechtstank rij die er is want anders reed ik hen allemaal plat.

fred vanhove 22 november 2019 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9174677)
Er zijn steeds peer en meer sukkels op de weg: 50 rijden waar je 70 mag, bijna al stilstaand indraaien, een minuut wachten alvorens aan te zetten als het licht op groen springt, met de lichten trekken als je voorbij steekt maar zelf te dom om hooi te eten,...

Jammer dat ik niet met de zwaarste gevechtstank rij die er is want anders reed ik hen allemaal plat.

70 is daar de MAXIMUM snelheid en niet de MINIMUM snelheid. U MOET daar helemaal geen 70 rijden.

In principe is op die plaats iemand die 50 of 60 rijdt meer normaal bezig dan iemand die daar 70 rijdt.

Ik doe het ook niet maar er is niks mis mee integendeel.

Zucht 22 november 2019 17:48

Cretinussen die plots een u-bocht maken.... op een goeie honderd meter voor een rond punt.

Eén die nog snel voor u glipt vanuit een niet-voorrangsweg zodat ge moet remmen en dan twintig meter verder begint te parkeren.

Hypochonder 22 november 2019 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9174681)
70 is daar de MAXIMUM snelheid en niet de MINIMUM snelheid. U MOET daar helemaal geen 70 rijden.

In principe is op die plaats iemand die 50 of 60 rijdt meer normaal bezig dan iemand die daar 70 rijdt.

Ik rij altijd 170 waar er 70 staat. Dat is toch dik OK?

Hypochonder 22 november 2019 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9174684)
Eén die nog snel voor u glipt vanuit een niet-voorrangsweg zodat ge moet remmen en dan twintig meter verder begint te parkeren.

Dat gebeurt inderdaad ook constant. Vandaar die gevechtstank.

DewareJakob 22 november 2019 20:58

Citaat:

Wegcode:
Citaat:

10.2. Geen enkele bestuurder mag de normale gang van andere bestuurders hinderen door abnormaal traag te rijden wanneer daar geen geldige reden toe is, of door plots te remmen wanneer dit niet om veiligheidsredenen vereist is.
Wordt verondersteld gekend te zijn.

The Paulus Experience 22 november 2019 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9174677)

awel ik ben het eens eens met u.

Bochten worden tegenwoordig ook gewoon afgesneden

Ik correleer dat met het politieke fenomeen van verrechtsing en egoisme.
Vanaf vorige zin zullen we het wel niet meer eens zijn zeker?

Eduard Khil 22 november 2019 21:13

Citaat:

euthanasie is legaal , boomer, maak er gebruik van. Dan verlos je ons uit ons ondraaglijk lijden

Mambo 22 november 2019 22:15

Er zijn idd nogal wat sukkels.

Je moet eens kijken als het op groen springt, 4 auto's en het staat weer op rood.
Tegen dat ze hun Facebook gelezen hebben?

Tavek 22 november 2019 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9174915)
Er zijn idd nogal wat sukkels.

Je moet eens kijken als het op groen springt, 4 auto's en het staat weer op rood.
Tegen dat ze hun Facebook gelezen hebben?

Ge kunt best wandelen naar uw werk.

Mambo 22 november 2019 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9174916)

Als ik in de stad bezig ben wandel ik van werk naar werk.
Nergens nog parkeerplaatsen.

Mijn 10000 stapjes per dag zijn meer 50000 stapjes geworden.

Alle 6 weken zit ik door mijn schoenzolen.

Eduard Khil 22 november 2019 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9174916)

mijn werk is voor de moment 400 km van huis, dat is nogal ver te voet :lol:

Mambo 22 november 2019 22:39

En als ik thuiskom springt de hond tegen mijn been om ook te gaan wandelen.

En ik ben weer weg.

Libro 23 november 2019 00:02

Citaat:

Iemand die 50 rijdt waar 70 mag, blijkt meestal een onzekere chauffeur te zijn die zeer wisselvallig rijdt (dan 50, dan 60, dan 40 enz.). Zelfs met een normale rijstijl moet je opletten er niet achteraan op te rijden.

Tavek 23 november 2019 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9174944)

Uw werkgever betaalt uw hotel/verblijf daar veronderstel ik ?

Tavek 23 november 2019 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9175064)
Iemand die 50 rijdt waar 70 mag, blijkt meestal een onzekere chauffeur te zijn die zeer wisselvallig rijdt (dan 50, dan 60, dan 40 enz.). Zelfs met een normale rijstijl moet je opletten er niet achteraan op te rijden.

Vaak ouderen of gsm'enden.

Ouderen ontzie ik. Gsm'enden krijgen een tuut.

Eduard Khil 23 november 2019 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9175071)
Uw werkgever betaalt uw hotel/verblijf daar veronderstel ik ?

ik ben mijn werkgever. En die doet dat inderdaad

fred vanhove 23 november 2019 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9174944)

Mijn werk ? Is dat niet wat overdreven ? Ge staat de ganse dag in een file en de tijd die er rest dient om te tokkelen op uw telefoontje.

fred vanhove 23 november 2019 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9174822)
Wegcode:

Wordt verondersteld gekend te zijn.

60 rijden waar de maximum snelheid 70 is is absoluut niet te traag. Het kan al eens op mensen hun zenuwen werken net als op de mijne maar de chauffeur in kwestie valt niks te verwijten integendeel.

Toon me de verkeersregel waar staat dat waar 70 de maximum snelheid is je er ook verplicht 70 zou moeten rijden.

Ik wacht.

fred vanhove 23 november 2019 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9175064)

En iemand die 70 rijdt waar je maximum 70 mag is misschien iemand die af en toe toch wat te snel rijdt ....bijvoorbeeld 74 of 76.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be