![]() |
Steeds meer sukkels op de weg
Er zijn steeds peer en meer sukkels op de weg: 50 rijden waar je 70 mag, bijna al stilstaand indraaien, een minuut wachten alvorens aan te zetten als het licht op groen springt, met de lichten trekken als je voorbij steekt maar zelf te dom om hooi te eten,...
Jammer dat ik niet met de zwaarste gevechtstank rij die er is want anders reed ik hen allemaal plat. |
Citaat:
70 is daar de MAXIMUM snelheid en niet de MINIMUM snelheid. U MOET daar helemaal geen 70 rijden. In principe is op die plaats iemand die 50 of 60 rijdt meer normaal bezig dan iemand die daar 70 rijdt. Ik doe het ook niet maar er is niks mis mee integendeel. |
Cretinussen die plots een u-bocht maken.... op een goeie honderd meter voor een rond punt.
Eén die nog snel voor u glipt vanuit een niet-voorrangsweg zodat ge moet remmen en dan twintig meter verder begint te parkeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bochten worden tegenwoordig ook gewoon afgesneden Ik correleer dat met het politieke fenomeen van verrechtsing en egoisme. Vanaf vorige zin zullen we het wel niet meer eens zijn zeker? |
Citaat:
|
Er zijn idd nogal wat sukkels.
Je moet eens kijken als het op groen springt, 4 auto's en het staat weer op rood. Tegen dat ze hun Facebook gelezen hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
Nergens nog parkeerplaatsen. Mijn 10000 stapjes per dag zijn meer 50000 stapjes geworden. Alle 6 weken zit ik door mijn schoenzolen. |
Citaat:
|
En als ik thuiskom springt de hond tegen mijn been om ook te gaan wandelen.
En ik ben weer weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ouderen ontzie ik. Gsm'enden krijgen een tuut. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toon me de verkeersregel waar staat dat waar 70 de maximum snelheid is je er ook verplicht 70 zou moeten rijden. Ik wacht. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be