![]() |
Terreurgroep IS volledig uitgeschakeld op het internet
Na geslaagde cyberaanval door Belgische politie: "Terreurgroep IS volledig uitgeschakeld op het internet"
Komt dat geloofwaardig over? Dat men een slag heeft kunnen slagen op vlak van uitschakelen van bepaalde websites tot daartoe maar helemaal platleggen lijkt mij toch wat te hoog gegrepen. Zou de zin: 'Kraai nooit te vroeg victorie' hierbij van toepassing zijn want het Internet is groot en duister. |
erreurgroep IS volledig uitgeschakeld op het internet
is deze draad geen erreurke mss?
|
Ze, het Belgisch federaal parket, hebben dat nog al eens gepresteerd. Drie dagen later was alles weer on-line. :roll:
Dooie mus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- IS ook niet meer kunnen volgen - alle bewijs tegen terugkerende IS strijders vernietigd hebben. :? |
Citaat:
|
Citaat:
De struisvogels zijn content. |
Citaat:
|
Nooit ISIS tegen gekomen op het internet. Alles wat ik ervan las, weet ik via wat er vanuit Langley wereldkundig gemaakt wordt over ISIS.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja toch ole , ole , hatchikidee :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet de 'steen' daarbij niet geworpen worden naar diegenen waar de mensen voor gekozen hebben, die hun werk niet doen er misschien wel aan verdienen om aan struisvogelpolitiek te doen? |
Citaat:
|
Citaat:
Voor hen is het nu mss wel iets moeilijker om iets op poten te zetten op het internet dan voor de doorsnee mens, maar onmogelijk is zelden onmogelijk op dat gebied. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be