![]() |
Magnette opent aanval op bedrijfswagens
Magnette opent aanval op bedrijfswagens: enkel nog elektrische bedrijfsauto’s vanaf 2023.
Citaat:
Stoot een elektrische auto evenveel CO2 uit als diesel? |
Citaat:
Citaat:
|
Als Magnette niet over het communautaire wil praten dan moet hij inderdaad gewoon zwijgen over de bedrijfswagens.
|
Citaat:
Hij heeft overschot van gelijk, de Vlaming moet boeten voor iedere stem die rechts kreeg. En de Linkse Vlamingen steunen hem daarin. |
Achterlijke mongool. Wat ben ik met een firmawagen dat maar 170 km kan rijden?
Als ik van Temse naar Kortrijk rij voor werfbezoeken geraak ik al niet meer terug. Gaat de firma dan mij betalen terwijl ik 45 minuten tot een uur met mijn vingers draai terwijl ik wacht dat mijn auto is opgeladen? |
Citaat:
|
Minder salariswagens, betekent minder loon voor die betere werknemers die zo'n wagen kregen van hun werkgever.
Minder loon moet gecompenseerd worden. Ernstige onderhandelaars zullen vragen hoe Magneet dat gaat betalen. |
Magnette heeft groot gelijk.
In 2023 ga je EVs kunnen kiezen met 800 km rijbereik. Naja als de onwetenden maar kunnen bleiten dan zijn ze content. |
Citaat:
|
Citaat:
Of lees jij die antwoorden niet? Of ben je jaren geleden dit artikel nooit tegengekomen? ‘Vuile’ elektriciteit blijft schoner dan diesel |
Citaat:
|
Citaat:
(ook voor bestelwagens: https://www.consilium.europa.eu/nl/p...icter-limits/# ) Magnette zal dat wel weten, maar hij wil wslk een beetje stoken. |
Dit is letterlijk een VLD wetsvoorstel (van Lachaert).
Dit is geen aanval op de bedrijfswagens, in tegendeel, een stevige vergroening van het bedrijfswagenpark door electrificatie is essentieel voor onze luchtkwaliteit, onze CO2 normen te halen & kan de EV's in ons land een gigantische boost geven. En als ge u zorgen maakt over range: zelfs de kleinste en goedkoopste deftige EV, de e-corsa heeft 300 km range. Als leasebak zult ge u wel iets mogen nemen a la XC40 electric of Model 3 long range, veronderstel ik he ? |
Citaat:
70% van de bedrijfswagens bolt voor Vlaamse bedrijven. |
Nog een beter idee is om zoveel mogelijk bedrijven te sluiten.
De luchtkwaliteit zal er mee zoveel beter worden. Heel veel bvba spelen al geruime tijd met dat idee trouwens. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu nog een laadpunt op kosten van de werkgever, en een powerwall 8-) |
Citaat:
Powerwall ook? very 8-) |
Citaat:
optimism is a moral duty. :p |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be