![]() |
Wie wordt de paars-groene premier
Nu het zo goed als vaststaat dat we een paars-groene federale regering krijgen kunnen we beginnen speculeren over wie premier wordt.
Aangezien we met een Vlaamse minderheid zitten zou de premier traditioneel uit die hoek moeten komen. (Al weet je nooit met Franstaligen aan het roer natuurlijk) Dus ik denk dat : Gwendolien R. of Kristof C. door hun partijen aangeduid zullen worden voor deze post. Ik weet niet of K.C. wel Frans spreekt, dat zou een domper zijn natuurlijk. Is er iemand bij de Groenen die voldoende Frans babbelt eigenlijk ? Allez binnen een kleine twee weken zullen we 't weten. Wat denken jullie ? Ik denk, Groen waren "winnaars", maar spreken geen Frans. Gwendolieen is een vrouw en dat is hip. Dus die heeft de meeste kans. |
Tussen
Paarsgeel Paarsgroen Nieuwe verkiezingen... Is paarsgroen nog steeds de minst waarschijnlijke optie. |
Theo Francken.
Dat had Bart gewenst. Jammer maar helaas. |
Ik vermoed dat BDW de ganse tijd zinde op een federale oppositiekuur.
|
voor een postje wil ze gerust haar partij een dolk in de rug steken. Het stekenwijf.
|
Nadia Sminate
![]() |
Citaat:
Maar zou wel een goeie premier kunnen zijn. ;-) |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Nee , dank u !! |
Citaat:
wie is dat mss? |
Citaat:
De keuze Rutten of Calvo in de enquête, nee dank u. Beiden hebben alle mogelijke registers open getrokken om hun postjes te kunnen behouden en waren er ook niet vies van om anderen de dolk in de rug te steken. |
weinig keus , is dit een enquete van de groenen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Uiteraard gevolgd door haar persoonlijke hondje dat fotos op sociale media zet om aan te tonen hoe sympa de teef wel niet is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be