![]() |
Hoe zou de dag van een arbeider eruit zien?
Of in den volksmond ook "werkman" genoemd.
Ik vraag me dat al jaren af. :? |
Citaat:
Of is dat te seksueel getint en veel te ver gezocht??? Bwa, het is kassa kassa hé. :rofl: p.s. Alle gekheid op een stokje heb ik er eigenlijk ook totaal geen idee van. 8-) |
Ja het kan best zo zijn. En als hij de nacht heeft gedaan zich gaan uitleven op een forum om zijn frustraties te kunnen botvieren.
|
Citaat:
Doet hij shiften? Doet hij vuil uren? Werkt hij in de bouw, den ellentriek, is hij schilder, behanger, bezetter, schrijnwerker, mekanieker, vuilnisman, straatveger …? Is hij fabrieksarbeider, zo ja, wat voor soort fabriek : autofabriek, chemie, textiel …? Of is hij havenarbeider? Of is hij plongeur? |
Citaat:
|
Citaat:
Kleedkamer binnen, werktenue aantrekken en aanmelden bij de ploegbaas. Ik werkte met 2 andere jobstudenten aan de lopende band waar de kartonnen met karnemelk toekwamen. Mijn job was om de gevulde kratten te stapelen op paletten, 6 kratten breed en 5 kratten hoog. Per dag werkte ik zo'n 40 paletten af. Soms lieten ze mij iets anders doen zoals verspilde melk of yoghurt naar 't stort voeren. Dat stort wemelde van de ratten. In het midden stond daar een grote verroeste container. Ik gaf er een stamp tegen en er kwamen zo'n 20 ratten van onder die naar alle kanten stoven. Per dag kreeg je zo'n half uur pauze. Je kreeg ook gratis chocomelk en appelsap. Tip: combineer die twee nooit tesamen of je brengt iets langer tijd door op het WC dan je gepland hebt. Zo zie, een gewone werkdag voor den werkmensch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Well, as long as the KKK didn't take your baby away... ;-) |
Citaat:
![]() Dat moet plezant geweest zijn. Komt dan 's avonds thuis en vraagt uw lief waar je weer gezeten hebt. :mrgreen: |
Hier zit em.
https://www.youtube.com/watch?v=9qrQN874hd8 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeps.... sorry. 't is juist etenstijd geweest, of moet je nog gaan eten ? :oops:
|
Citaat:
|
Het belangrijkste dat een werkman moet kunnen is doen of hij er verstand van heeft en doen alsof hij druk bezig is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Al 30 jaar the same fuckin shit in winterkoude en zomerhitte.Het loon is een gewoon arbeidersloon,maar ik bof wel met de daguren en op vrijdag heb ik al om 12.30 gedaan :-o |
Jullie zijn échte werkmannen.
:hug: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be