![]() |
Vlaams Belang misbruikt Warmste Week voor haatzaaierij.
Humanitaire initiatieven belachelijk maken om wat neonazi stemmen te winnen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191128_04742341 Citaat:
|
Helemaal niet neonazi. De Vlaamse strijd is ook een sociale strijd.
Alle belastinggeld die verdampt in de Belgische bodemloze putten, kan gaan naar een echt sociaal beleid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
binnenkort komen de echte Vlaamse identiteitskaarten als Vlaanderen onafhankelijk is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het een zeer laag bij de grondse manier om aan politiek te doen. Maar van crapuul kan je niks beter verwachten. |
Citaat:
Maar dat zijn we van het VB gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
Het laag-bij-de-grondse gehalte heeft geen belang, he, als de kat maar muizen vangt. Ik vind het persoonlijk eigenlijk goed gevonden, zo ironisch fake aan "liefdadigheid" doen. Dat is eigenlijk eerlijker om daar openlijk mee te lachen dan om hypocriet te doen alsof ge erom geeft, he. Ze hebben daar humor bij het VB. En het grappige is dat hun moppen, als ze werken, zelfs even echt aan "liefdadigheid" doen dan kwijlerige hypocrisie. Normaal geef ik nooit iets aan organisaties die niet openlijk schadelijk zijn, maar voor deze mop zou ik wel eens een uitzondering kunnen maken zie... |
Citaat:
En waarom denk jij dat ik hypocriet ben en niks om liefdadigheid geef? |
Citaat:
Het toont de hypocrisie aan van de VZW en het VB heeft weer de lachende mens op haar hand. Als propaganda redelijk goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus bij het Vlaams Belang lachen ze met kanker, hartziekten, dode kinderen,... Dat dacht ik al. Bedankt voor de bevestiging Xeno. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be