Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   kalashnikov (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250987)

Pandareus 29 november 2019 16:38

kalashnikov

Ik moet binnenkort in Antwerpen zijn. Uit voorzorg lijkt het me best om mij te gedragen zoals de inboorlingen daar en dus een automatisch wapen + granaat aan te schaffen.

Kent iemand een goed adres waar ik een Kalashnikov en een degelijke granaat kan kopen ?

Vrijheideerst 29 november 2019 16:43

Ja via mij. En 't is Black Friday dus sla je slag.

Bach 29 november 2019 16:47

De betere fruitwinkel. Open doen en inhoud rondschieten tussen duim en wijsvinger.

Aan een Kalashnikov wapen ga je ook niet veel hebben. Te opzichtig. Beter een NVA partijkaart als passe partout. De baas is naar Colombia gegaan om goede relaties te smeden met het regime aldaar.

fox 29 november 2019 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9182041)
Ik moet binnenkort in Antwerpen zijn. Uit voorzorg lijkt het me best om mij te gedragen zoals de inboorlingen daar en dus een automatisch wapen + granaat aan te schaffen.

Kent iemand een goed adres waar ik een Kalashnikov en een degelijke granaat kan kopen ?

Inboorlingen is natuurlijk een groot woord. Inwijkelingen en/of verrijkers zal een beter gekozen term zijn.

Boduo 29 november 2019 17:18

Citaat:

In Litouwen koop je een Kakashnikov zoals een brood bij de bakker.
Nogal ver & je moet het naar hier krijgen; misschien op een yacht vanuit Nieuwpoort ?

Skobelev 29 november 2019 17:47

In Brussel kan je dat in de parken vinden.

Boduo 29 november 2019 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9182105)
In Brussel kan je dat in de parken vinden.

heb jij er al een gevonden ?

Vlad 29 november 2019 17:57

Pas maar op met uw wapens. In Londen hebben ze een man in koele bloeden doodgeschoten enkel en alleen omdat hij wat mensen had neergestoken met een mes en een valse bomvest aanhad. Schandalig. Hopelijk gaat de politieagent de gevangenis is voor het neerschieten van het weerloze slachtoffer. De arme verwarde man zal nooit nog de zon zien.

Xenophon 29 november 2019 18:05

Citaat:

Spreek best de Antwerpse "Dienst Toerisme" aan, die geven u dan ook een folder met een plan waar al de no-go zones op staan.

maddox 29 november 2019 18:45

Waarom een Kalashnikov? Is een P90 niet goed genoeg? Ultramodern en Puur Belgisch.

De Koninck 29 november 2019 18:46

https://www.youtube.com/watch?v=UqOL7LOR6ko

Guinevere 29 november 2019 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9182116)
Pas maar op met uw wapens. In Londen hebben ze een man in koele bloeden doodgeschoten enkel en alleen omdat hij wat mensen had neergestoken met een mes en een valse bomvest aanhad. Schandalig. Hopelijk gaat de politieagent de gevangenis is voor het neerschieten van het weerloze slachtoffer. De arme verwarde man zal nooit nog de zon zien.

Ja, de politie had pas moeten schieten nadat hij 20 onschuldige mensen had opgeblazen. :roll:

Ontopic: Kalashnikovs, laat het uit aub. Die granaatwerpers en schieters moeten gewoon zeer zware straffen krijgen dat anderen ook worden afgeschrikt om dat te doen.

Eyjafjallajökull 29 november 2019 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9182184)
Ja, de politie had pas moeten schieten nadat hij 20 onschuldige mensen had opgeblazen. :roll:

Gelukkig heeft het daar in London niks met de islam te maken...

Anna List 29 november 2019 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9182166)
Waarom een Kalashnikov? Is een P90 niet goed genoeg? Ultramodern en Puur Belgisch.

Puur Waals. Correctie.

maddox 29 november 2019 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9182208)
Puur Waals. Correctie.

De Walen vangen de poen ervoor, maar denkt u dat er veel Walen aan gewerkt hebben?

Eyjafjallajökull 29 november 2019 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9182218)
De Walen vangen de poen ervoor, maar denkt u dat er veel Walen aan gewerkt hebben?

Walen en werken.

Dat is een moeilijke inderdaad...

Anna List 29 november 2019 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9182219)
Walen en werken.

100% Waals overheidsbedrijf he...wat ik me afvraag, zijn dat dan allemaal Waalse ambtenaren?

:-P

Henri1 29 november 2019 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9182219)
Walen en werken.

Hebt u eigenlijk al veel gewerkt?

lamenielachen 29 november 2019 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9182048)
Ja via mij. En 't is Black Friday dus sla je slag.

;-);-);-)

Pandareus 29 november 2019 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9182050)

De betere fruitwinkel. Open doen en inhoud rondschieten tussen duim en wijsvinger.

Aan een Kalashnikov wapen ga je ook niet veel hebben. Te opzichtig. Beter een NVA partijkaart als passe partout. De baas is naar Colombia gegaan om goede relaties te smeden met het regime aldaar.

De NVA partijkaart zal niet veel helpen als er trammelant uitbreekt met gevaarlijke extremisten zoals Sharia for Belgium, Pis & Vrienden, het Vlaams Blok, de Grijze Wolven of Pegida.

Als die voor de deur staan kun je maar beter de Kalashnikov klaar hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be