![]() |
kalashnikov
Ik moet binnenkort in Antwerpen zijn. Uit voorzorg lijkt het me best om mij te gedragen zoals de inboorlingen daar en dus een automatisch wapen + granaat aan te schaffen.
Kent iemand een goed adres waar ik een Kalashnikov en een degelijke granaat kan kopen ? |
Ja via mij. En 't is Black Friday dus sla je slag.
|
![]() De betere fruitwinkel. Open doen en inhoud rondschieten tussen duim en wijsvinger. Aan een Kalashnikov wapen ga je ook niet veel hebben. Te opzichtig. Beter een NVA partijkaart als passe partout. De baas is naar Colombia gegaan om goede relaties te smeden met het regime aldaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Nogal ver & je moet het naar hier krijgen; misschien op een yacht vanuit Nieuwpoort ? |
In Brussel kan je dat in de parken vinden.
|
Citaat:
|
Pas maar op met uw wapens. In Londen hebben ze een man in koele bloeden doodgeschoten enkel en alleen omdat hij wat mensen had neergestoken met een mes en een valse bomvest aanhad. Schandalig. Hopelijk gaat de politieagent de gevangenis is voor het neerschieten van het weerloze slachtoffer. De arme verwarde man zal nooit nog de zon zien.
|
Citaat:
|
Waarom een Kalashnikov? Is een P90 niet goed genoeg? Ultramodern en Puur Belgisch.
|
|
Citaat:
Ontopic: Kalashnikovs, laat het uit aub. Die granaatwerpers en schieters moeten gewoon zeer zware straffen krijgen dat anderen ook worden afgeschrikt om dat te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een moeilijke inderdaad... |
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als die voor de deur staan kun je maar beter de Kalashnikov klaar hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be