![]() |
Toekomstige UE lid Turkije, foto thread Ankara
Een algemeen blik op de hoofdstad Ankara,
(klik op de foto's om te vergroten) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooie foto's. Maar dat maakt van Turkije natuurlijk nog geen EU-lid.
|
Neen zeker niet, (nog niet) vandaar het woord toekomstige lid !! ;-)
|
Geen hoofddoeken te bespeuren. ;)
|
Ik heb deze thread geen half uur zitten laden voor niets...
Hier is mijn post! (en nu opnieuw laden) |
Heel erg leuk allemaal, maar wat wil je hier nu aantonen? Dat Turkije een modern westersch land is wellicht? Een paar flatgebouwen en autosnelwegen maken nog niet dat Turkije westersch is. Zo kan ik ook een reeks plaatsjes posten van hoge, glimmende gebouwen in Saudi-Arabiƫ...
Plaats in dat geval ook maar eens even een reeks prentjes over het totaal achterlijke Turksche platteland, waar nog altijd het merendeel van de bevolking woont, voor zover die niet al naar het westen geƫmigreerd is om als vijfde colonne de Turksche demografische aanval op Europa voor te bereiden. Nee tegen Turkije in de EU |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be