![]() |
Theo Francken valt Bart De Wever aan. Splitsing NVA?
Interne machtsstrijd bij de NVA. Het moest ervan komen.
Wat nu? Splitsing of machtsovername? Volgende keer Francken voorzitter en De Wever op pensioen in Antwerpen? https://www.demorgen.be/politiek/nie...n-va~bc0b8580/ Citaat:
|
Tja - het beseft groeit bij Francken dat hij het zal moeten rooien met een armtierig parlementariërsloon. Geen auto met chauffeur meer, de flexi-job als mensensmokkelaar gedwongen stopgezet, ....
Een mens zou voor minder baldadig worden. |
Citaat:
|
"De Morgen" :rofl:
|
Citaat:
|
nogal veel "van horen zeggen " in dat artikel van de morgen hé. Zo kennen we de pravda wel weer :lol:
|
Citaat:
|
lol Joel Ceulaer
Moest blijkbaar veel gal kwijt, in dezelfde krant ook een giftig stuk over Dries VL. Zijn besluit was er deze keer wel boenk op! 'Ofwel komt er een nieuwe voorzitter bij NVA, ofw l doet BDW voort.' Geen spelt tussen te krijgen. Echt visionair van Joël. :rofl: |
Citaat:
BV's bellen met een 'schandaaltje' en als die dan zegt 'daar weet ik niks van' ... publiceren die dat t niet ontkend wordt. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Peumans spreekt wel, die kan zijn mening zonder problemen zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het normaal is dat er na een zware verkiezingsnederlaag grote spanningen kunnen ontstaan. Waarom zou de N-VA daaraan immuun zijn?
|
Citaat:
Gaan lopen met de partijkas is er wel over vind ik. :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Normaal zou ik nooit een link naar een riool openen. Nu deed ik het wel. Ik ben gestopt aan de eerste leugen: Citaat:
En hij loopt nog altijd de verschillende afdelingen af om een spreekbeurtje te geven voor de geïnteresseerde militanten (die dan het boek van zijn groene zoon kunnen kopen). |
Dadee zijn dag is weeral geslaagd...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be