![]() |
De volgende zet van Magnette?
Wat zou de volgende zet van Magnette zijn als VLD het verraad consumeert?
Zou hij dan niet dezelfde achterbakse tactiek verderzetten? Geheime meeting met CD&V, paar snoepjes beloven : Arco deal, ethische kwesties weer via regeringsakkoord, etc.? En dan plots Dewever die niets meer hoort van CD&V, tot die ook hun verraad aankondigen? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is wat ze nu aan het doen zijn. De CD&V losweken van de NVA. Voor de CD&V is een oppositiekuur langs het VB en de NVA een horrorscenario, hoe zeer ze nu ook van hun tak maken....oppositie zit niet in de genen van de CD&V. De PS is volgens mij bereid om vrij ver te gaan om de grote vijand, de NVA, een loer te draaien. |
Citaat:
Ik merk dat VLD nog niet openlijk voor paars-groen gekozen heeft. Ze "volgen hun eigen weg", lees: ze willen nog geen kleur bekennen, want het verraad is nog niet compleet. Er moeten nog wat extra puntjes binnengehaald worden, dus het stiekeme gedoe moet nog wat verder gaan. Ongetwijfeld zal er nu na de gelekte nota, en na het lekken van de geheime vergadering, streng op toegekeken worden dat het verraad nu in het geheim verder gaat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Magnette is een sluwe vos.
|
Citaat:
PS'ers zijn echte doortrapte machtspolitiekers. |
Na de performance van Theo gisteren, met Baudet, lijkt het me onwaarschijnlijk dat men de NVA nog in en Fed regering wenst. Het is nu kwestie om de CD&V los te krijgen, of er anders ultiem toch maar zonder te gaan....
|
allemaal strategen met glazen bollen hier ...
doe mij toch maar de analyse van Carl Devos van vandaag. |
Citaat:
|
tja, waar ligt de eindmeet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die trein is het station al uit ze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be