![]() |
Raadseltje
Elon Musk gaat met zijn halfbroer en neefje vissen en ze vangen allemaal een vis.
Wanneer ze thuiskomen merken ze echter dat er slechts 2 vissen in de emmer zitten. Wat is er gebeurd? |
Citaat:
|
De Walbanezen hebben hun deel opgeëist.
|
Bingo!
Het is de stiefzus, maar toch. ;-) |
Familiebanden-raadsel.
Nadia's vader is Bart. Bart is dus de ... van Nadia's vader. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zou het toch zijn stief-neefje zijn ? |
Citaat:
Het kan dus even goed zijn dat zijn moeder het met zijn broer gedaan heeft en een jongen gebaard heeft, de gast met wie hij is gaan vissen. Het hoeft niet zijn vader te zijn die het met zijn zus gedaan heeft, maar dat is ook mogelijk natuurlijk. Als daar een jongen uit is voortgekomen, is dat tevens de gast met wie hij is gaan vissen. |
Citaat:
Er zitten slechts 2 vissen in de emmer omdat de derde is gaan liggen. Eén van de vissen heeft een andere vis uit de emmer opgegeten. Elons neefje kan nog niet goed tellen. |
Anna en reservespeler hadden het juist.
Dat wil zeggen dat Elon zijn vader nu de papa en grootvader is van de kleine. Elon & Kimbal zijn de broers en nonkels. Elon zijn stiefzus is de mama en half-zus van de kleine. |
Citaat:
't is nog echt ook. Ik dacht dat het een spelletje was... https://www.dailymail.co.uk/news/art...e-mistake.html |
Citaat:
is dat nu een natuurlijke erfenissprong? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het een islamiet is kan hij ze zelfs in zijn slaap verkracht hebben, wie zal het zeggen? |
Citaat:
Wel grappig, doet mij denken aan mijn eigen vader zaliger, die het altijd maar had over het adopteren van een dochterke van 17 jaar en een half :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be