![]() |
politics.be of vlaamsbelang.org
Politics.be
Gegarandeerd 100% vrijwilligerswerk Gegarandeerd 100% onafhankelijk Maar wel een oververtegenwoordiging van Vlaams Blokkers en andere anti-politiekers. Suggestie: anti-politics.be Gegarandeerd 100% zeveraarswerk Gegarandeerd 100% Vlaanderen onafhankelijk |
Citaat:
|
Wat kan de moderatie daar aan doen?! Kom dan posten om hun aandeel te doen dalen, he.
En wat is er nu weer mis met Vlaanderen onafhankelijk? |
GOE GEZEGD
Vlaanderen onafhankelijk? NOOIT! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom geen Quota op dit forum.
30% voorbehouden aan randdebielen 30% voor gehandicapte allochtonen 30 % voor homosexuelen. 10% voor de rest. |
:rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die 30% waar jij op doelt is immers al in beslag genomen door bubbels. |
Citaat:
:mrgreen: |
Nee,dat is en zuiver links voorstel dat ik hier doe.
Ik mag toch ook eens links zijn ,hé:Fade-col: |
Citaat:
de randdebielen vertegenwoordigen 25% [size=1](geen 30%)[/size] en hebben net een naamsverandering achter de rug :mrgreen: |
Citaat:
Benieuwd hoe lang u kan aarden onder andersdenkenden... So long! |
Als je enkel de ideeën wilt horen verheerlijken van links moet je maar naar het forum van de pvda.be gaan. Daar wordt iedere kritische stem op links onmiddelijk weggediscrimineerd en kan je ongegeneerd zeggen : links is een verheven ideologie die hoog boven alle andere staat. Ik denk dat je daar het best past, volgens mij denk je : al wat niet links is moet veracht en verboden worden.
|
Och laat die Vlaamse stankers hier nog een tijdje in de waan dat ze belang-rijk zijn...
de zeepbel zal vroeg of laat wel uiteenspatten... ze hebben wat vermeende ontevredenen achter zich kunnen scharen... maar dat blijft niet duren... zeker weten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be