![]() |
Remain vous aurez Van Grieken.
1 Bijlage(n)
https://plus.lesoir.be/265304/articl...ez-van-grieken
Citaat:
Dit zal even slikken zijn bij onze francophone liefste vrienden, maar het is er wel boenk op. |
Vuye kan vrij spreken omdat hij niet meer aan de N-VA gebonden is. De Wever zou Vuye immers met zekerheid muilkorven. Gelukkig is Hendrik Vuye er nooit de man naar geweest om zich het zwijgen te laten opleggen. En nog gelukkiger is dat Vuye zijn gedacht BLIJFT zeggen, én de autoriteit heeft om de media te halen.
Vuye doet véél zinvoller werk buiten de N-VA dan er in. Voor wie vergeten is waarom Vuye opstapte: hij werkte aan hetzelfde waar de Wever nu aan lijkt te werken: het confederalisme. |
Zeer interessant artikel. Vuye zegt zinnige dingen.
Beter nu praten met N-VA dan wachten op een volgende zwarte zondag. :cheer::cheer::cheer: Paars - Geel :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Goede analyse van de pad situatie.
Ik denk indien "wij" een Magnette moesten hebben het allemaal wel wat vlugger zou gaan. Vanuit een underdog positie een voordelig akkoord afdwingen is nooit gemakkelijk maar de Walen kunnen dan wel verdeeld zijn, wat het communautaire aangaat is het één front. Bij de Vlamingen blijft alleen het postje primeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat Magnette naar Antwerpen afzakt ipv De Wever naar Luik is anders veelzeggend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Door persoonlijk naar Antwerpen te komen, is Bardogan zijn calimerogekweel "Juf - de stoute kindjes willen niet met mij praten (huilie huilie)" nog minder waard dan anders |
Citaat:
Wat niet wil zeggen dat ik niet akkoord ga met Vuye en dat ik zijn genie en de juistheid van wat hij zegt niet zou erkennen... Zoals ik ook blij ben met het VB als drukkingspartij... In het huidige la Belgique blijkt het nog altijd niet mogelijk te zijn om een beleidspartij te zijn of te worden en de waarheid te durven uitdragen... Onze Belgische maffia is nog niet genoeg afgezwakt om haar buiten spel te zetten... Maar iedere zet die die richting uitgaat ondersteun ik... |
De Beest is overgenomen en opnieuw open. Er was gisteren een event. Zoek het niet verder, uiteraard wilde Magnette dat ook zelf zien.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be