Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Theo Francken is een Groot-Nederlander (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251127)

Rahowa 8 december 2019 12:45

Theo Francken is een Groot-Nederlander

In een toespraak voor het FVD(forum voor democratie) van de heer Baudet in Nederland hield Francken een opmerkelijke toespraak .Hij verklaarde onder andere "opgescheept" te zitten met de Walen en bekende een Groot-Nederlander te zijn.

Bekijk hier het fimlpje van zijn uitspraken tussen minuut 1 en 1 min. 30 .

https://www.youtube.com/watch?v=RHiRurLtQt0

Go Theo :grootned:

koe de poing 8 december 2019 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9190343)
In een toespraak voor het FVD(forum voor democratie) van de heer Baudet in Nederland hield Francken een opmerkelijke toespraak .Hij verklaarde onder andere "opgescheept" te zitten met de Walen en bekende een Groot-Nederlander te zijn.

Dat hij maar rap klein-Nederlander wordt en verhuist naar over de Moerdijk. Zijn wij er van af.

quercus 8 december 2019 13:08

Citaat:

Ik krijg een heel stuk meer respect voor die man.

Anna List 8 december 2019 13:12

De Nederlanden één! :grootned:

Anna List 8 december 2019 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9190349)
Dat hij maar rap klein-Nederlander wordt en verhuist naar over de Moerdijk. Zijn wij er van af.

Dat gade gij ni bepalen hé. :lol:

Zeus 8 december 2019 13:48

Thierry Baudet - de man die vindt dat (ik citeer) : "vrouwen geen carrière en financiële onafhankelijkheid mogen nastreven maar een traditionele rol in ondersteuning van de man moeten innemen"

Dat Francken zich met zulk een sujet wilt associëren, zegt veel.

Anna List 8 december 2019 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 9190385)
Thierry Baudet - de man die vindt dat (ik citeer) : "vrouwen geen carrière en financiële onafhankelijkheid mogen nastreven maar een traditionele rol in ondersteuning van de man moeten innemen"

bron?

M.i. zei Baudet dat t niet voor alle vrouwen een verplichting mag worden.

Guinevere 8 december 2019 14:14

Francken gaat inderdaad richting rechts-populisme.
Binnen de eigen partij staat hij voor ex-Vb aanhang...

Maar er zijn nog steeds veel vrouwen die in de eerste plaats geen (financiële) onafhankelijkheid of carrière nastreven: zij werken vooral om het gezinsbudget te verhogen.

Zoals ik: ja, leuk dat ik nog iets met m'n studies kan doen. Met werken blijf je ook actiever en kom je nog eens onder de mensen (meer dan een huisvrouw).

Anna List 8 december 2019 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9190391)
Francken gaat inderdaad richting rechts-populisme.
Binnen de eigen partij staat hij voor ex-Vb aanhang...

Maar er zijn nog steeds veel vrouwen die in de eerste plaats geen (financiële) onafhankelijkheid of carrière nastreven: zij werken vooral om het gezinsbudget te verhogen.

Zoals ik: ja, leuk dat ik nog iets met m'n studies kan doen. Met werken blijf je ook actiever en kom je nog eens onder de mensen (meer dan een huisvrouw).

In dezelfde post Francken kapittelen en Baudet gelijk geven. :lol:

Knuppel 8 december 2019 14:36

Ik heb onlangs een reportage gezien met Francken. Ik denk dat ze "het huis" heette.

Francken kwam daar in mijn ogen heel positief uit. Openhartig, goedlachs, doordacht, en nog een goede kok bovendien.
Niet leuk voor oppergod Zeus die Francken in de vrouwonvriendelijke hoek probeert te duwen, maar dat maakt het nog leuker. :-D

(Sterke figuur wel, die Zeus. Hij zag de vrouwtjes zo graag dat hij incest pleegde op zijn zussen. Dat onze forumgod zich met zulk een sujet wilt associëren, zegt veel.) 8-)

Knuppel 8 december 2019 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9190394)
In dezelfde post Francken kapittelen en Baudet gelijk geven. :lol:

Inderdaad, dubbelhartigheid troef!
Guinevere bekent dat ze tot die vele vrouwen hoort die in de eerste plaats geen (financiële) onafhankelijkheid of carrière nastreven: maar die werken om het gezinsbudget te verhogen.

fred vanhove 8 december 2019 14:45

Citaat:

En hij is dan ook nog eens pro legalisering cannabis. Den Theo wordt nog een fervent blower:-)

En Bartman heeft het al zo niet begrepen op die Hollanders....want die zijn de schuld van zowat alles wat niet pluis is in Antwerpen:-(

Rahowa 8 december 2019 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9190349)

Dikke vinger aan de belgicistische separatisten.

fred vanhove 8 december 2019 14:53

Citaat:

Tof. Krijgen we hier eindelijk ook coffeeshops en moeten de Belgen niet meer naar Nederland voor hun wiet.
Go Theo go:cheer:

Knuppel 8 december 2019 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9190403)
En hij is dan ook nog eens pro legalisering cannabis. Den Theo wordt nog een fervent blower:-)

En Bartman heeft het al zo niet begrepen op die Hollanders....want die zijn de schuld van zowat alles wat niet pluis is in Antwerpen:-(

Tiens, en ik die dacht dat het Marokkaanse drugbendes waren.

Hoofdzaak is dat Francken helpt om het Belgisch separatisme van 1830 ongedaan te maken.

Pandareus 8 december 2019 15:38

Citaat:

Baudet is extreem rechts uitschot, 100% inwisselbaar met het Vlaams Blok. Een soort Alexandra Colen, maar dan zonder kut.

Anna List 8 december 2019 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9190444)
Baudet is extreem rechts uitschot, 100% inwisselbaar met het Vlaams Blok. Een soort Alexandra Colen, maar dan zonder kut.

Toch maar opletten wanneer je nog met de wagen buiten zou moeten, Panda, de Bob campagne is terug gestart!

Knuppel 8 december 2019 15:51

Citaat:

Baudet is extreem rechts uitschot, 100% inwisselbaar met het Vlaams Blok.

In de Provinciale Statenverkiezingen 2019 behaalde Forum voor Democratie een overwinning door de grootste partij te worden. Hetzelfde staat te gebeuren met het Vlaams Blok. Met dank aan het cordon sanitair, en tot spijt van wie het benijdt.

DucDEnghien 8 december 2019 15:51

Citaat:

Baudet zit in een bore-anale fase.

Knuppel 8 december 2019 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9190453)
Baudet zit in een bore-anale fase.

In de Provinciale Statenverkiezingen 2019 behaalde Forum voor Democratie van Baudet een overwinning door de grootste partij te worden.

Baudet is de fase waar Aynerand nooit uitgeraakte allang voorbij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be