![]() |
Theo Francken is een Groot-Nederlander
In een toespraak voor het FVD(forum voor democratie) van de heer Baudet in Nederland hield Francken een opmerkelijke toespraak .Hij verklaarde onder andere "opgescheept" te zitten met de Walen en bekende een Groot-Nederlander te zijn.
Bekijk hier het fimlpje van zijn uitspraken tussen minuut 1 en 1 min. 30 . https://www.youtube.com/watch?v=RHiRurLtQt0 Go Theo :grootned: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Nederlanden één! :grootned:
|
Citaat:
|
Thierry Baudet - de man die vindt dat (ik citeer) : "vrouwen geen carrière en financiële onafhankelijkheid mogen nastreven maar een traditionele rol in ondersteuning van de man moeten innemen"
Dat Francken zich met zulk een sujet wilt associëren, zegt veel. |
Citaat:
M.i. zei Baudet dat t niet voor alle vrouwen een verplichting mag worden. |
Francken gaat inderdaad richting rechts-populisme.
Binnen de eigen partij staat hij voor ex-Vb aanhang... Maar er zijn nog steeds veel vrouwen die in de eerste plaats geen (financiële) onafhankelijkheid of carrière nastreven: zij werken vooral om het gezinsbudget te verhogen. Zoals ik: ja, leuk dat ik nog iets met m'n studies kan doen. Met werken blijf je ook actiever en kom je nog eens onder de mensen (meer dan een huisvrouw). |
Citaat:
|
Ik heb onlangs een reportage gezien met Francken. Ik denk dat ze "het huis" heette.
Francken kwam daar in mijn ogen heel positief uit. Openhartig, goedlachs, doordacht, en nog een goede kok bovendien. Niet leuk voor oppergod Zeus die Francken in de vrouwonvriendelijke hoek probeert te duwen, maar dat maakt het nog leuker. :-D (Sterke figuur wel, die Zeus. Hij zag de vrouwtjes zo graag dat hij incest pleegde op zijn zussen. Dat onze forumgod zich met zulk een sujet wilt associëren, zegt veel.) 8-) |
Citaat:
Guinevere bekent dat ze tot die vele vrouwen hoort die in de eerste plaats geen (financiële) onafhankelijkheid of carrière nastreven: maar die werken om het gezinsbudget te verhogen. |
Citaat:
En Bartman heeft het al zo niet begrepen op die Hollanders....want die zijn de schuld van zowat alles wat niet pluis is in Antwerpen:-( |
Citaat:
|
Citaat:
Go Theo go:cheer: |
Citaat:
Hoofdzaak is dat Francken helpt om het Belgisch separatisme van 1830 ongedaan te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Baudet is de fase waar Aynerand nooit uitgeraakte allang voorbij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be