![]() |
Brandweerman doodgeslagen op Kerstmarkt
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...vast~a8c41d92/
Dit viel mij op (dus post ik deze topic maar in "immigratie & integratie") : "Hoofdverdachte is een 17-jarige jongen. Hij werd in Augsburg geboren, woont daar ook en heeft naast de Duitse nog een andere nationaliteit." :roll::roll: |
Citaat:
|
Fait divers & doodslag.
's Nachts komt ook het gespuis buiten, he. Het is niet voor niets dat de islam zegt dat de nacht dient op te slapen/rusten en de dag voor activiteiten. “En tot Zijn Tekenen behoort jullie slaap in de nacht, en overdag zoeken jullie naar Zijn gunst. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat luistert.” [Soerat ar-Roem (30), aayah 23.] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een hoopje crapuul dat mensen doodslaat, ja. Gewoon gebruiken als orgaandonor of garnalenvoer als ze te kapotgezopen/snoven/spoten zijn (maar dan eerst een tijdje clean zetten) |
Citaat:
|
Citaat:
Moordenaars krijgen een keuze bij me. Levenslange dwangarbeid of orgaandonor. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Wij daarentegen verkiezen :
|
Citaat:
|
Citaat:
Augsburg: Migranten ermorden deutschen Feuerwehrmann nach Weihnachtsmarktbesuch https://www.anonymousnews.ru/2019/12...-sind-maenner/ |
Citaat:
Hoe vredelievend is die godsdienst toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij werd in Augsburg geboren, woont daar ook en heeft naast de Duitse nog een andere nationaliteit.
Gelijk buitenzetten, Duitse nationaliteit mocht hij ze hebben afnemen. Binnenkort zal er niemand meer zijn die nog brandweerman wil worden door dat soort van idioten. :roll: Moordenaars/lustmoordenaars moeten gehangen worden. Problem solved/case closed en de brave belastingbetalers draaien niet op voor als men ze in de gevangenis steekt. Klinkt grof maar het is zelf gezocht door diegenen die mensen aanvallen en zelfs doodslagen. Als men terug wil naar de tijden van de strop en de guillotine, het zij zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be