Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vlaanderen is een ouderwets gewest (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251141)

Guinevere 9 december 2019 13:07

Vlaanderen is een ouderwets gewest

Dat zie je zo. Ook de vergrijzing is hier enorm opvallend. Het toppunt is dat sommige Vlaemincken zichzelf wel modern en anderen niet modern vinden.

Een modern land, wat is dat volgens de Vlaeminck? Met mensen zoals Jeff Hoeyberghs, Vlaams belangers 'vrouwen aan de haard', conservatieven, xenofoben, racisten, enz.? En hoe ouder de mens, hoe beter of moderner?

Anna List 9 december 2019 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9191348)
...Dat zie je zo. Ook de vergrijzing is hier enorm opvallend. Het toppunt is dat sommige Vlaemincken zichzelf wel modern en anderen niet modern vinden.

Een modern land, wat is dat volgens de Vlaeminck? Met mensen zoals Jeff Hoeyberghs, Vlaams belangers 'vrouwen aan de haard', conservatieven, xenofoben, racisten, enz.? En hoe ouder de mens, hoe beter of moderner?

ja, het is wat anders dan die dorre woestijn van je hé

marie daenen 9 december 2019 13:14

Ik denk dat Guinevere "629 Pakistaanse meisjes verkocht als bruid" wel modern vindt...

Guinevere 9 december 2019 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9191355)
ja, het is wat anders dan die dorre woestijn van je hé

Bedoel je de vruchtbare indusvallei? Daar is veel nieuw, hoor, in samenwerking met de chinezen of Arabieren.

Maar off-topic, terug over het gadateerde grauwe Vlaendren aub.

Guinevere 9 december 2019 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9191359)
Ik denk dat Guinevere "629 Pakistaanse meisjes verkocht als bruid" wel modern vindt...

Correctie: christelijke meisjes. En ik denk niet dat je daarom een heel land moet uitmaken.

Vanwege pedo priesters is Vlaanderen een pedoland of wat?

Weyland 9 december 2019 19:36

Vlaanderen is ook modern hoor. Potentieel is het een tweede Nederland als men wil.

Bobke 9 december 2019 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9191717)
Bedoel je de vruchtbare indusvallei? Daar is veel nieuw, hoor, in samenwerking met de chinezen of Arabieren.

Chinezen, zijn die niet haram ?

marie daenen 9 december 2019 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9191721)
Correctie: christelijke meisjes. En ik denk niet dat je daarom een heel land moet uitmaken.

Neen, 629 meisjes is niet de moeite om erover te praten...

DewareJakob 9 december 2019 21:37

Citaat:

Als aanhanger van een godsdienst waar kindhuwelijken normaal worden beschouwd, waar men het normaal vindt dat er delen bij de vrouw (en man) ruwweg worden weggesneden, waar een man die met een kind jonger dan 10 jaar een huwelijk aangaat als profeet wordt aanschouwd, zou zedig (...) zijn mond moeten houden over dit onderwerp. En dan spreek ik nog niet over het misbruik van dieren, ook daar getolereerd....

cookie monster 9 december 2019 21:58

Vlaamse cultuur , daar is absoluut niks mee !!!! :thumbsup:
Ik hou van mijn cultuur !! En ja , er lopen rotte appels rond !!
In eender welke cultuur loopt er stinkrottend diarree rond !!

Tavek 9 december 2019 23:48

Don't mess with my bokrijk.

Elio di Supo 10 december 2019 06:48

TS en bembem hebben veel met elkaar gemeen. Oeverloos gezeik en gemekker over Vlaanderen maar geen haar van hun snor dat er aan denkt om te verkassen naar hun paradijzen. Getrol heet zoiets.

Universalia 10 december 2019 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9191717)

Als daar zoveel 'vernieuwing' is vraag ik mij af wat die mensen allemaal naar de EU blijven uitwijken en naar het volgens u vreselijk gedateerde Vlaanderen?

Skobelev 10 december 2019 07:40

Wie is TS Elio?

Skobelev 10 december 2019 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9191348)

Dat zie je zo. Ook de vergrijzing is hier enorm opvallend. Het toppunt is dat sommige Vlaemincken zichzelf wel modern en anderen niet modern vinden.

Niets belet u het hier af te bollen hé islamiet. We komen u zelfs uitzwaaien als je voorgoed vertrekt.

Anna List 10 december 2019 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9192151)
Wie is TS Elio?

T is TS Eliot. ;-)

Skobelev 10 december 2019 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9192154)
T is TS Eliot. ;-)

:-P

Het Verzet 10 december 2019 07:59

Ik vind dat niet mis, die oude gevels. Dat kan perfect gepaard gaan met een modern interieur.
Maar goesting is koop natuurlijk. Ik geloof best dat allochtonen het mooier shoppen aan't Rabot vinden dan pakweg de Steenstraat in Brugge :lol:

Bobke 10 december 2019 09:04

Citaat:

Best grappig om dat te zien aanklagen door een volgeling van een pedofeet.:lol:

Guinevere 10 december 2019 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9192174)
Ik vind dat niet mis, die oude gevels. Dat kan perfect gepaard gaan met een modern interieur.
Maar goesting is koop natuurlijk. Ik geloof best dat allochtonen het mooier shoppen aan't Rabot vinden dan pakweg de Steenstraat in Brugge :lol:

Giga mall (Pakistan) is veel nieuwer en moderner dan Wijnegem shopping center. Da's wat ik zeker weet. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be