![]() |
Vlaanderen is een ouderwets gewest
Dat zie je zo. Ook de vergrijzing is hier enorm opvallend. Het toppunt is dat sommige Vlaemincken zichzelf wel modern en anderen niet modern vinden. Een modern land, wat is dat volgens de Vlaeminck? Met mensen zoals Jeff Hoeyberghs, Vlaams belangers 'vrouwen aan de haard', conservatieven, xenofoben, racisten, enz.? En hoe ouder de mens, hoe beter of moderner? |
Citaat:
![]() |
Ik denk dat Guinevere "629 Pakistaanse meisjes verkocht als bruid" wel modern vindt...
|
Citaat:
Maar off-topic, terug over het gadateerde grauwe Vlaendren aub. |
Citaat:
Vanwege pedo priesters is Vlaanderen een pedoland of wat? |
Vlaanderen is ook modern hoor. Potentieel is het een tweede Nederland als men wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlaamse cultuur , daar is absoluut niks mee !!!! :thumbsup:
Ik hou van mijn cultuur !! En ja , er lopen rotte appels rond !! In eender welke cultuur loopt er stinkrottend diarree rond !! |
Don't mess with my bokrijk.
|
TS en bembem hebben veel met elkaar gemeen. Oeverloos gezeik en gemekker over Vlaanderen maar geen haar van hun snor dat er aan denkt om te verkassen naar hun paradijzen. Getrol heet zoiets.
|
Citaat:
|
Wie is TS Elio?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat niet mis, die oude gevels. Dat kan perfect gepaard gaan met een modern interieur.
Maar goesting is koop natuurlijk. Ik geloof best dat allochtonen het mooier shoppen aan't Rabot vinden dan pakweg de Steenstraat in Brugge :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be