![]() |
Beste politieke quote van 2019
Ik nomineer...
Pieter De Crem: "De verwantschap tussen cdH en CD&V is de volgende. Van ver komen twee dieren die op een paard lijken uit de mist opgedoemd. Op een afstand zie je een grote verwantschap: een hoofd, vier poten, een lijf en een staart. Naarmate je dichterbij komt, zie je dat het om een renpaard en een zebra gaat.” (De Morgen, 24/05/2019) |
VB: ‘Maakt niet uit. Het had waar kunnen zijn.’ :rofl:
|
"14.000 euro verdiend zonder iets te doen. Echt niet normaal." Jan Busselen (PVDA)
|
Da gade gij nie bepalen hé
|
Louis Tobback over Conner Rousseau: ‘Als hij mij mateke noemt, zal ik een vriendelijke poging doen om hem een boks op zijn oog te geven. En hopelijk slaat hij dan niet terug.’
|
De Gucht : "t'is de schuld van de kiezer". blijf ik een voltreffer vinden :lol: Echt een uitspraak die thuishoort op een scheurkalender :lol:
|
"Mateke" :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
In plaats van "kd" gaan ze nu "mt" in hun aanschrijving plaatsen en hun brieven eindigen met "met matelijke groeten" i.p.v. "met kameraadschappelijke groeten". |
Nog meer Tobback over de fameuze "Chinese Muur" tussen de N-VA en het VB:
'De Chinese Muur van De Wever brokkelt af en de Mongolen staan voor de deur' |
Ni fokke me mij gast, tie met Da gade gij ni bepalen.
Nu al klassiekers :) |
|
‘Ik ga planepoolen’.
|
N-VA-voorzitter Bart De Wever kan naar eigen zeggen niets doen met het Vlaams Belang. “Die partij is als iemand die elke dag een drol in een krant rolt, ze voor uw deur in brand steekt, aanbelt en wegloopt. En die dan nog loopt te roepen dat ze onze vriend zijn”
“Elke stem die we minder krijgen, vergroot de kans op een linkse regering. Vlaamse partijen zoals CD&V zullen denken dat we over ons hoogtepunt zijn en dat ze het zich kunnen permitteren zonder ons te besturen” ... |
|
Citaat:
Die uitspraak was inderdaad fantastisch. :-D |
"Bedankt voor jullie steun! Ik zal er alles aan doen om jullie vertrouwen niet te beschamen. 122.323x bedankt."
Tom Van Grieken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be