![]() |
“Vrouwen willen hun benen niet meer open doen"
Plastisch chirurg Jeff Hoeyberghs heeft weer enkele uitspraken gedaan:
https://www.hln.be/showbizz/jeff-hoe...rden~ac6fef86/ Alle academische hypocrieten op hun achterpoten :lol: |
Waarom geeft men die vent een platform?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een vrouw kan kan een man ook maar wat een man kan kan een vrouw in vele gevallen niet. En wees nou eens eerlijk....veel hebben vrouwen nooit gebouwd of uitgevonden. Zelfs in hun eigen wereldje niet. De grote koks en kappers zijn steeds mannen. Zelfs in het modewereldje zie je weinig vrouwelijke creaties. Ik zie in mijn omgeving hoe vrouwen allemaal willen zijn zoals de mannen maar als de nood dwingt zijn ze dan weer niet te beroerd om het hulpeloze vrouwtje te spelen. Nu zowel de mannen als de vrouwen uit hun traditionele rollen vallen zie ik meer en meer mensen twijfelen en heel onzeker worden. Niet voor niets genieten exotische vrouwen meer en meer de voorkeur van westerse mannen. Zij weten nog wel een man te behagen....zijn een stuk vrouwelijker en laten een man in de waan dat hij belangrijk is voor haar en moet beslissen en daar gaat het uiteindelijk om. Meer moet dat echt niet zijn maar die houding is de westerse vrouw geheel vreemd geworden. Ee vrouw moet ballen hebben vinden ze :roll: T'ja geef mij maar een vrouw zonder ballen maar met een poes en borsten;-) Ik heb de indruk dat hier in het westen mannen zeer onderdanige meelopers zijn geworden .....uiteraard is dat ook wel makkelijk....ze durven nog nauwelijks anders....gezien ze niks meer hoeven te beslissen kunnen ze ook niks verkeerd meer doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar o wee als een man tegenwoordig eens zijn beklag doet over de houding van veel vrouwen. |
De Jef lijkt mij nogal gefrustreerd te zijn :lol:
Misschien dat den tijd dat madammen zich wulps voor meneer doktoor smeten voorbij is. Alleen nog de ouw dozen uit dienen tijd blijven over. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Tegen betogen, hem de toegang aan de univ ontzeggen en kvhv financieel straffen ipv hem verbaal op zijn plaats te zetten, daar is iets mis mee. |
Citaat:
Het is maar als je op andere plekken in de wereld in contact komt met vrouwen dat je ogen opengaan. |
Citaat:
Hoe links en rechts toch eigenlijk hetzelfde zijn als het hun uitkomt :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naar het schijnt heeft hij wel veel succes bij de vrouwen. Vergis U niet....vrouwen houden wel meer van zulke mannen. Vrouwen houden ook meer van Trump dan je zou denken.....en die grabbelt ze ook maar zonder vragen bij hun kut;-) |
Citaat:
Zelfde argumentatie weer... |
Citaat:
|
Citaat:
Ja dat klopt. Het is zoals ik schreef. Je bent ermee opgegroeid of niet. Voor wie niks anders kent is dat normaal. Wij zijn nu éénmaal niet veel anders gewend dan onze ijskonijnen;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be