![]() |
Het dilemma van de N-VA: meer zwijgen over migratie, of niet?
Het dilemma van de N-VA: meer zwijgen over migratie, of niet?
Citaat:
Hoe verstandig was het van de N-VA om zich te profileren als migratiepartij? Ik denk niet dat alleen de N-VA zich profileerde als migratiepartij. Uit de tekst: 'N-VA: meer zwijgen over migratie, of niet?' p.s. Was zwijgen, niet toestemming geven of de waarheid in de midden houden. Als je niets zegt, doe je geen van tweeën. Je zegt geen ja en geen nee. 8O het is duidelijk dat er iets gedaan moet worden aan het migratieprobleem maar daar zal verschil van mening over zijn denk ik want er zijn mensen die er géén probleem met hebben dat 'ons' land (wat er nog van over schiet) volledig overspoeld zal worden. |
De NVA heeft zich, ook met Theo aan het roer, enkel als immigratiepartij geprofileerd. Ook dan was de toevloed van kamelendrijvers, dobbernegers en andere gelukzoekers niet te stoppen. Er is in België maar 1 partij die deze instroom een halt zou willen toeroepen.
|
De VRT heeft er zijn eigen anti-NVA versie over geschreven zie ik.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/12...kbaar-verschi/ |
Citaat:
|
Hoe zit het eigenlijk met het vluchtenlingencompact dat in NY is ondertekend ? Dat heeft veel meer gevolgen voor asielzoekerij en vluchtenlingenopvang dan het migratiecompact.
Het is frappant hoe migranten en asielzoekers door elkaar worden gehaald. |
Citaat:
En de erkenningsgraad ging voor het eerst boven de 50%. Het "strenge" imago van Francken, zowel bij zijn N-VA vrienden als bij zijn talrijke linkse vijanden in de politiek & de media, is compleet in tegenspraak met de cijfers: ![]() Citaat:
Bij de andere partijen is het publiek uitspreken van het woord "omvolking" nog steeds taboe. |
Citaat:
Velen hadden graag de NVA dezelfde loer gedraaid en zitten er nog ongeduldig op te wachten... Alle Vlamingen achter een cordon! Magnette ziet het zitten... |
Citaat:
Meer kan je wettelijk gezien niet doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be