Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   le nouvel Calvo est arrivée (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251165)

kreydt 10 december 2019 13:21

le nouvel Calvo est arrivée

Ook opgevallen dat Calvo met een nieuw profiel de wereld wilt verbeteren.

Media-begeleiding is toch een wonderlijk ding, zie maar eens naar Gennez die van een Limburgs viswijf getransformeerd is naar redelijk politiek figuur.

Hypochonder 10 december 2019 13:21

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191210_04759808

Knuppel 10 december 2019 13:58

Ik heb de indruk dat de indrukken van Calvo nogal onbetrouwbaar,zelfs lachtwekkend zijn.

Geen zinnig mens ontkent dat Paul Magnette de Vlamingen uit elkaar probeerde te spelen door troela t' Trutten het postje van premier aan te bieden. De Wever drukte zich nog beleefd uit. Het scheelt niet veel of t'Rutten speelt haar eigen partij uit elkaar, en ook dat weet ondertussen het kleinste kind.

Calvo is een kalf dat hij daar een man/vrouw zaak van maakt.
t'Rutten zal wel blij zijn nu ze gesteund wordt door een groene. Buiten die halfbakken knul uit Gent heb ik nog niet veel partijgenoten het weten opnemen voor de nep-blauwe t' Truttenbel.

andev 10 december 2019 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kreydt (Bericht 9192571)

Media-begeleiding is toch een wonderlijk ding, zie maar eens naar Gennez die van een Limburgs viswijf getransformeerd is naar redelijk politiek figuur.

Le nouveau Calvo est arrivé...
Niks ergs een paar foutjes als we zien wat de Franstaligen van het Nederlands bakken... En Franstalige lezersbrieven zijn soms ook juweeltjes. Hun onderwijs doet het uitstekend...

De schoofzak 10 december 2019 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kreydt (Bericht 9192571)

Neen, dat is mij niet opgevallen.
En dat Gennez een transformatie onderging, is me ook al niet opgevallen.

De schoofzak 10 december 2019 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9192641)
Ik heb de indruk dat de indrukken van Calvo nogal onbetrouwbaar,zelfs lachtwekkend zijn.

Geen zinnig mens ontkent dat Paul Magnette de Vlamingen uit elkaar probeerde te spelen door troela t' Trutten het postje van premier aan te bieden. De Wever drukte zich nog beleefd uit. Het scheelt niet veel of t'Rutten speelt haar eigen partij uit elkaar, en ook dat weet ondertussen het kleinste kind.

t'Rutten zal wel blij zijn nu ze gesteund wordt door een groene. Buiten die halfbakken knul uit Gent heb ik nog niet veel partijgenoten het weten opnemen voor de nep-blauwe t' Truttenbel.

Ik denk dat die onbesuisde beschuldiging hem (Calvo dus) nog zuur gaat opbreken.
Daar zitten een paar Vlaamse leeuwinnen in de nva-fractie in de Kamer die voor De Wever door het vuur gaan.
En in enkele andere partijen zitten feministen die niet houden van het ridiculiseren, voor loze beschuldigingen, van de feministische strijd.

DucDEnghien 10 december 2019 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9192641)

Magnette heeft Rutten nooit het postje van premier aangeboden. Dat is niets anders dan bladvulling door de pers zelf geschreven.

Guinevere 10 december 2019 17:58

Calvo heeft misschien wel gelijk, want De Wever lijkt me nu geen feminist. Zijn vrouw mag openbaar ook niet veel zeggen of bewegen...

kreydt 10 december 2019 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 9192841)
Le nouveau Calvo est arrivé...
Niks ergs een paar foutjes als we zien wat de Franstaligen van het Nederlands bakken... En Franstalige lezersbrieven zijn soms ook juweeltjes. Hun onderwijs doet het uitstekend...

' '
je hebt overschot aan gelijk.... eerst had ik homme staan en het stommeligs vervangen door calvo... sorry

Anselmo 10 december 2019 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9192889)
Magnette heeft Rutten nooit het postje van premier aangeboden. Dat is niets anders dan bladvulling door de pers zelf geschreven.

:rofl:

hoe naïef en daarom wel lief ! :hug: Hierzie een welverdiende hug van Gwendolien.

Anselmo 10 december 2019 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9192924)
Calvo heeft misschien wel gelijk, want De Wever lijkt me nu geen feminist. Zijn vrouw mag openbaar ook niet veel zeggen of bewegen...

Waarom zou ze?

Xenophon 10 december 2019 18:37

Citaat:

Ja, hij klopt er direct op.

Zoals een moslim.

DucDEnghien 10 december 2019 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kreydt (Bericht 9192926)
' '
je hebt overschot aan gelijk.... eerst had ik homme staan en het stommeligs vervangen door calvo... sorry

Het Nederlands is ook al niet op jouw maat geschreven. Quelle décadence.

Guinevere 10 december 2019 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 9192958)
Waarom zou ze?

Hoe bedoel je? Ze is financieel afhankelijk van haar man en kindergeld, heeft geen eigen carrière (meer),... als ze ook eens in de media mag komen van haar man, is dit helemaal geoefend. Dus ja, het klinkt aannemelijk dat De Wever, die zich trouwens ook door mannen laat omringen, problemen heeft met ambitieuze vrouwen, zeker in de politiek, zoals Calvo beweert.

DewareJakob 10 december 2019 20:30

Citaat:

Terwijl je voortdurend de mannen van alle politieke vrouwen hoort natuurlijk.:roll::roll::roll:

fbpolitics 11 december 2019 04:07

Calvo maakt met zijn opkomst inderdaad de wereld beter. Mensen krijgen een afkeer van groen en alle andere linksen, die de Westerse cultuur en geschiedenis verkopen aan het geloof van de vrede.
Hoe lang nog?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9193217)
.... Dus ja, het klinkt aannemelijk dat De Wever, die zich trouwens ook door mannen laat omringen, problemen heeft met ambitieuze vrouwen, zeker in de politiek, zoals Calvo beweert.

En wat met Sminate, Homans, Assita Kanko en andere vrouwelijke leden in de partij?
Ik denk het niet.
.

Knuppel 11 december 2019 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics (Bericht 9193539)
Calvo maakt met zijn opkomst inderdaad de wereld beter. Mensen krijgen een afkeer van groen en alle andere linksen, die de Westerse cultuur en geschiedenis verkopen aan het geloof van de vrede.
Hoe lang nog?

En wat met Sminate, Homans, Assita Kanko en andere vrouwelijke leden in de partij?
Ik denk het niet.
.

Vergeet Zuhal Demir niet.

De schoofzak 11 december 2019 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kreydt (Bericht 9192926)
' '

Nie erg. Trakteert met een fles Beaujolais zodra die arriveert, en we zijn terug matekes.

lamenielachen 11 december 2019 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9192979)
Ja, hij klopt er direct op.

Zoals een moslim.

Aangepast gedrag aan zijn inwoners?
Wat je al niet moet doen om in de gratie van "uw" kiezers te blijven ......

Elio di Supo 11 december 2019 20:30

Citaat:

Is uw echtgenoot een feminist?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be