![]() |
le nouvel Calvo est arrivée
Ook opgevallen dat Calvo met een nieuw profiel de wereld wilt verbeteren.
Media-begeleiding is toch een wonderlijk ding, zie maar eens naar Gennez die van een Limburgs viswijf getransformeerd is naar redelijk politiek figuur. |
|
Ik heb de indruk dat de indrukken van Calvo nogal onbetrouwbaar,zelfs lachtwekkend zijn.
Geen zinnig mens ontkent dat Paul Magnette de Vlamingen uit elkaar probeerde te spelen door troela t' Trutten het postje van premier aan te bieden. De Wever drukte zich nog beleefd uit. Het scheelt niet veel of t'Rutten speelt haar eigen partij uit elkaar, en ook dat weet ondertussen het kleinste kind. Calvo is een kalf dat hij daar een man/vrouw zaak van maakt. t'Rutten zal wel blij zijn nu ze gesteund wordt door een groene. Buiten die halfbakken knul uit Gent heb ik nog niet veel partijgenoten het weten opnemen voor de nep-blauwe t' Truttenbel. |
Citaat:
Niks ergs een paar foutjes als we zien wat de Franstaligen van het Nederlands bakken... En Franstalige lezersbrieven zijn soms ook juweeltjes. Hun onderwijs doet het uitstekend... |
Citaat:
En dat Gennez een transformatie onderging, is me ook al niet opgevallen. |
Citaat:
Daar zitten een paar Vlaamse leeuwinnen in de nva-fractie in de Kamer die voor De Wever door het vuur gaan. En in enkele andere partijen zitten feministen die niet houden van het ridiculiseren, voor loze beschuldigingen, van de feministische strijd. |
Citaat:
|
Calvo heeft misschien wel gelijk, want De Wever lijkt me nu geen feminist. Zijn vrouw mag openbaar ook niet veel zeggen of bewegen...
|
Citaat:
je hebt overschot aan gelijk.... eerst had ik homme staan en het stommeligs vervangen door calvo... sorry |
Citaat:
hoe naïef en daarom wel lief ! :hug: Hierzie een welverdiende hug van Gwendolien. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals een moslim. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Calvo maakt met zijn opkomst inderdaad de wereld beter. Mensen krijgen een afkeer van groen en alle andere linksen, die de Westerse cultuur en geschiedenis verkopen aan het geloof van de vrede.
Hoe lang nog? Citaat:
Ik denk het niet. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat je al niet moet doen om in de gratie van "uw" kiezers te blijven ...... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be