![]() |
Cassatie verwerpt beroep van koning Albert I
Citaat:
goed gedaan Delphine, wijs die schurftige hond maar eens op zijn plichten als mens. altijd met zijn hypoctiete kerstpreken over familiewaarden en verbondenheid. :roll: |
Citaat:
Blijkbaar had hij daar in't verleden minder problemen mee. |
Waarom moest dat zolang duren? Geldt de wet dan toch niet voor de vvorst?
Waarom erkende die schurftige rotzak (een hond ontkent zijn jongen niet) niet gewoon zijn dochter? Iedereen wéet toch dat Delphine zijn dochter is? Maar wat zal Delphine hebben aan een vader die alle mogelijke middelen heeft uitgeput om zijn vaderschap te kunnen ontkennen? Is het een eer om een koning als vader te hebben die zijn eigen dochter ontkent? De enige reden die ik nog kan bedenken is dat Delphine wraak neemt om wat haar én haar moeder aandeed. Veel eer rest den Albert niet in het aanzien van de dood. Voor de centen hoeft Delphine het niet te doen want de familie van haar moeder en pleegvader zijn rijk genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-D Want als die teef van een dochter U het leven zuur wilt maken, dan verdient ze van lappen rond haar oren te krijgen en aan de eerste de beste Sultan met terminale kanker uitgehuwd te worden he. Met een tatoo, en oorbellen. En de garantie dat ze haar benen zal opendoen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het "wat voor een ordinair goedkoop stukske crapuul zijt gij gebleken" tov Albert zal er dus ook wel wat mee te maken hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb gisteren ergens geschreven dat vrouwen ook krengen kunnen zijn. Vrouwen die hun vent seks ontzeggen tot ze hun goesting krijgen. Ik heb het als kind met eigen ogen gezien dus ik weet het uit ervaring. Toen Albert de troon besteeg, en Paola "Hare Koninklijke Hoogheid" werd, moest het overspelige koppel beantwoorden aan het beeld dat ook van zijn voorganger en diens eega werd opgehangen. Liefde en eendracht alom. Hand in hand voor de camera verschijnen. In dat beeld paste geen buitenechtelijk kind. Albert, de pantoffelheld, besefte dat hij zijn koningin tevreden moest stellen, anders moest hij opnieuw naar de hoeren gaan om zijn overtollig zaad kwijt te geraken, en dat kon hij als katholieke vvorst toch niet maken? |
Citaat:
|
Citaat:
Dan mogen ze samen doodvallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Boel is vier keer rijker dan Coburg overigens. |
Citaat:
Hopelijk gaat de poeper van Delpine's moeder niet binnen het jaar de pijp uit, want hij is al 85 jaar oud. Als hij voortijdig overlijdt vervalt de burgerlijke zaak en blijft de DNA-test voor altijd geheim. En kan Delphine fluiten naar haar echte vader. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be