![]() |
Walen meer solidair dan Vlamingen? Non...
De Walen doen graag alsof zij met iedereen solidair zijn: als het over open grenzen gaat, als het over de sociale zekerheid gaat.
De Vlamingen krijgen altijd het verwijt dat wij de egoïsten zijn, die op ons geld zitten. Op dit moment is er een debat op RTL-TVi in het programma "C'est pas tous les jours dimanche". Het gaat over dat het toch veel teveel kost dat zoveel Franse studenten in Wallonië gaan studeren... Voorbijgangers die geïnterviewd werden, waren gescandaliseerd dat er zoveel geld naar Franse studenten ging. De solidariteit mocht alleen maar binnen België spelen... Zo zie je het nog maar eens bewezen. Eigen volk eerst, die slogan bestaat niet in Wallonië, omdat men dat al altijd toegepast heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"zoveel € per Fransman die hier komt studeren , is dat aanvaardbaar?". Walen dragen de slogan "Eigen Volk Eerst" meer in hun hart dan Vlamingen. Solidariteit willen ze alleen als ze aan de ontvangende kant staan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eindelijk een Waal die ons geld niet nodig heeft. Dat kan ik waarderen. Er zijn uitzonderingen die de algemene regel bevestigen. Zijn er nog dergelijke eerlijke Walen? Wij wachten vol ongeduld op nieuwe mirakels. Ik heb respect voor dezen die durven zeggen : "Kust ze!" :roll: |
Citaat:
Die pakken zelfs de best verborgen terroristen-leiders in hun geheime schuilplaats. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een mens moet ergens zijn ei kwijt. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ga je toch te ver hoor. Je gaat het stadium van zinnig zeuren voorbij. En het vorige was al zo afmattend. Hoeveel moet je betalen om dit forum plat te leggen? Niet beginnen met te balken dat men te veel vraagt voor uw lumineuze inbreng. Tja; als je pretendeert van toch genoeg te hebben dan durft men wel te veel vragen zeker? Ik ga het hier veiligheidshalve afsluiten hoor. Een ezel ziet bij nacht het verschil niet tussen zijn keutels en het gras. Dat belooft teveel moois voor de komende uren. Proppen in de oren kan helpen. Maar ademen zonder de parfum van uw keutels gaat niet. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be