![]() |
PS en NVA zijn zeveraars.
Wat nu weer?
Nu zijn de twee huilie huilie ventjes Magnette en De Wever weer aan het praten. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191215_04768174 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
:cheer: Totale blokkering :cheer:
PS : goeie bdw-obsessie draad van de dag, daddy :-D |
De Wever hoeft daar zijn mond niet eens voor open te doen. Magnette zorgt in zijn plaats voor de totale blokkering.
|
Citaat:
|
En dan zijn er nog mensen die geloven dat we een regering nodig hebben.
De verantwoordelijken bewijzen het tegendeel. |
Paul Magnette gaat ver om de PTB proberen af te houden he zeg :cheer:
|
Citaat:
Moeten er dan geen keuzes gemaakt en beslissingen worden genomen? |
Citaat:
De PTB is het VB van Wallonie. De PS is de NVA van Wallonie. |
Citaat:
Ik vind het goed. Van mij mag dit hele land naar de verdoemenis gaan met zijn onkreukbare Goden erbij. Die verwijfde particratie met zijn jobkesjagers allerhande heeft niks gemeen met een democratie. Dieven horen achter slot en grendel. Laat ze dus zichzelf maar opsluiten. Trouwens een haan op een mesthoop valt minder op als een leeuw met bloederige rode klauwen. Alles kaat koet. Vooral het feit dat iedereen ditmaal zal mee betalen om de zelf ontbrande mesthoop te blussen. Het gepikte geld van sommige Belgen zal niet meer volstaan om de stank van het mest nog te blussen. We hebben wel een evolutie. Ik wist nog niet dat twee duivels met mekaar kunnen huwen. Hopelijk zijn de genen van deze met de staart combineerbaar met deze met de bokkepoten. Maar zelfs dat hoeft voor mij niet meer. Er zijn reeds duivels genoeg. Goed zo jongens. Doe zo verder! :roll: |
Citaat:
"nooit met de N-VA" "N-VA doet geen compromisvoorstellen" "N-VA is staatsgevaarlijk, daar willen wij niet mee regeren" en elke keer rinkelt de kassa bij N-VA en VB. :-D:-D:-D |
Citaat:
Wat we nodig hebben is een tanker vol kokende pek, en een containerschip vol veren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kilometers touw en een groot aantal lantaarnpalen kunnen ook hun nut bewijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
In feite leven we een jaar in een confederaal Belgique. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be