![]() |
"Heb er genoeg van dat men ons als Untermenschen behandelt omdat we Walen zijn"
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/12/16/crucke-mr/
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...zijn~ac3e50a9/ Neen manneke, niet omdat jullie Walen zijn, maar omdat jullie luie Walen zijn. "La vérité blesse", zullen we maar zeggen. |
Dat ze zich afsplitsen hé. Misschien moeten ze maar eens in de Vlaamse uier bijten in plaats van aan te zuigen.
|
calimero's, wie trapt daar nog in ??
het is de dader die zich de slachtofferrol aanmeet. klassiek procédé. 6 - 16 miljard per jaar dat maakt hen geen uentermenschen, dat maakt hen masters of the game, met bereidwillige collaboratie van alle traditionele partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ideaal gezien zouden ze dus, zoals de Joden na WO II, best hun eigen staat hebben...
|
De MR en haar kiezers verdienen vaak meer en werken vaak frequenter dan het VB en haar achterban, wat voornamelijk bestaat uit het vroegere sossenelectoraat.
Wallonie kent ook hardwerkende zelfstandigen en werknemers. Die zullen inderdaad niet PS stemmen. BDW is wat in het rond aan het slaan, net zoals Magnette in het rond aan het slaan is....ik heb heimwee aan Di Rupo, die dacht eerst na voordat hij zijn bek opendeed. |
Citaat:
geen vlaams geld meer nodig |
"Heb er genoeg van dat men ons als Untermenschen behandelt omdat we Walen zijn"
Wel, sjot ons buiten omdat we zo stout zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik vanmorgen las dat de ondervoorzitter van de MR zich behandeld voelt als een Untermensch was het eerste dat ik dacht: nu weet hij wat het is om als Vlamingen bijna twee eeuwen als Untermensch behandeld te worden. En dan heb ik het nog niet over de Nazi's waarmee de Vlaams-nationalisten altijd vergeleken worden. Niet in het minst door de "Untermenschen" in Wallonië. De MR is een partijtje dat nog goed 1/3de van stemmen kreeg die de N-VA behaalde. Ze zouden zich beter afvragen hoe DAT kan. De Walen worden niet als Untermenschen gezien omdat ze Walen zijn, maar omdat ze, zelfs na decennialange jaarlijkse miljardentransfers uit Vlaanderen, niet hebben geleerd om op eigen benen te staan. Omdat ze het de normaalste zaak van de wereld vinden om op andermans kosten te leven, en omdat ze dat zo willen houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik zou zo'n kibboets met Walen wel eens willen bezoeken met Magnette in de rol van David Ben Goerion. |
Huilie huilie huilie. Als de ene bevolkingsgroep de andere bevolkingsgroep jaarlijks miljarden toestopt dan zou de gulle bevolkingsgroep de andere als untermenschen behandelen??? Dat is nu nog eens de rollen omdraaien op een ongeziene schaal.
En trouwens, mijnheer de Waalsche onbenul, als die smerige Vlamingen jullie zo uitmaken enzo, dan kan en mag u gerust uw eigen boontjes doppen. |
Citaat:
|
Dat doet me denken aan het artikel dat Deborsu in 2007 in De Standaard publiceerde.De constructie van België leert veel over hoe een land barst
Citaat:
Citaat:
|
Meneer Crucke moet dringend eens zijn historische kennis over l'Etat Belge opfrissen. Dan zal hij kunnen zien welke bevolkingsgroep het meest als Untermensch werd behandeld in de loop van die vermaledijde 190jaar. Lees er vooral de biografieën van Charles Rogier en Charles Woeste op na.
|
Kijk, als je niet wil behandeld wil worden als Untermensch, moet je je misschien ook niet gedragen als Untermensch. Dop uw eigen boontjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be