![]() |
“Als je het even niet meer weet, is er de Opvoedingslijn.”
|
Tja,generation X....kennix,kannix,doetnix en weetnix....
En dat moet kinderen opvoeden... |
Citaat:
|
Juist,maar als het elke keer op nix eindigt ...
Dan maar terug de bomen in.... Of moet den bompa en de bomma hun fout die ze eerder gemaakt hebben met de generatie X dan zelf gaan herstellen bij hun kleinkinderen.... Zeg het zelf ,en het is ook mijn fout in opvoeding geweest... We waren te soft,onze kinderen te beschermen tegen de jeugd die wij hebben meegemaakt.... We hebben er eigenlijk watjes van gemaakt die afhankelijk blijven van diegenen die hen hebben opgevoed... Nix is het orderwoord... |
Citaat:
Zeg maar dat 'n een boomer het gezegd heeft. :-P |
Citaat:
|
Och, 't zijn niet enkel de jonge gasten, 't is gewoon mensen in't algemeen.
De ouw peekes en meekes kunnen ook een stukske melken, alles is te heet of te koud. En nul verantwoordelijkheidsgevoel, 't is bij wijze nog de flik zijn fout als ze bezopen in den auto worden tegengehouden. Gelijk mijn avatar stelde: "When you're born you get a ticket to the freak show. When you're born in America, you get a front row seat." De mensheid is nu eenmaal achterlijk. Beter daar mee lachen en van genieten, dan er zelf zuur van te worden. Ge kloot er uiteindelijk alleen uzelf mee. |
Citaat:
|
Citaat:
En al die goeie dingen noemen wij "slecht" en "achterlijk" terwijl zij de essentie zijn. Trial and error. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is ook belangrijk als ouders om uw kinderen los te laten, zeker als ze volwassen zijn. Groeten van iemand uit generation X die ondertussen toch ook al de 30 voorbij is. |
Tijd voor meer Wolven in Vlaanderen.
OF wil er iemand beweren dat Romulus en Remus niet goed opgevoed waren ? |
Citaat:
Het is zo dat uw kinderen een andere generatie zijn, en wss helemaal anders dan u als kind was. Dat moet je ook gewoon accepteren. Je kan best af en toe lachen... en relativeren van: ze zijn nog klein, zullen het wel leren of niet - zolang ze voor mij maar de essentie niet uit het oog verliezen: de islam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een oproep voor de lijn.
Daarnet bij het kakken: ik vraag de kleine of ze wat rechter op toilet kan zitten zodat ik beter kan afvegen. Antwoord : "grr. neeeeeee! En als gij oud bent ga ik u op straat laten kakken! " Daarna zei ze gelukkig wel dat het maar een grapje was. Help?! Maar zeg nu zelf boomers, wij waren toch veel braver als kinderen. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be