![]() |
Hongaarse premier Viktor Orban:‘ Europa gaat aan omvolking ten onder´
Hongaarse premier Viktor Orban:‘ Europa gaat aan omvolking ten onder´
Viktor Orbán heeft weer maar eens gelijk. :thumbsup: Het moet pijnlijk zijn voor Viktor Orbán vast te stellen dat de andere 'leiders' het probleem nog steeds niet begrijpen, niet onder ogen durft te komen of het gewoon negeert het terzijde schuift, ondanks het aardig duidelijk is dat die omvolking reeds aan de gang is. :roll: Toch weer maar eens een woord van '???dank???' aan Merkel. (<<-- door Sarcasmus) |
Citaat:
De geschiedenis heeft ons voorbeelden gegeven om zo iets te onderkennen. Maar ja voor een paar stemmetjes extra... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Feit is dat er eigenlijk weinig mis met omvolking is. Maar rechts-populisten doen alsof dat zo is en een nieuw fenomeen.
Elke nieuwe generatie 'omvolkt' of vervangt de oudere, migratie is van alle tijden, etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niets mis mee. |
Citaat:
Moslims aanvaarden geen omvolking naar niet-Moslims en dat weet je zelf ook wel, ze willen nauwelijks mixen, sluipen ongevraagd een ongelovig land binnen, sleuren nadien zoveel mogelijk familie binnen en aanvaarden geen omgekeerde bekeringen. Dat is geen normale omvolking maar een verovering! |
Citaat:
|
|
Zou BelExit 0X een goed plan zijn?
Hoeveel betaalt en ontvangt België? Viktor Orbán heeft precies niet veel fans in België als ik het draadje lees. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan mijn afkeer voor angelleke niet genoeg tonen !!!!
Ik kots van da' soort waardeloze , nutelloze onmensen !!!! |
Intussen gaan jonge Hongaren met massa's lopen uit Orbans heilstaat om in West-Europa te gaan leven.
Dat moet steken bij Victor. https://dailynewshungary.com/shockin...t-the-country/ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be