![]() |
Grand finale auto's
Nog een paar dagen en de finale doodsteek voor de handel is een feit.
619.362 wagens mogen lage-emissiezone niet meer binnen - Euro 1,2,3 datum eerste inschrijving voor 2006: 179.493 wagens - Euro 4 van 2006 tot en met 2010: 439.869 wagens Bevolking Gent circa 260000. Auto's geweerd 619.362 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Freiburg stadplan, alles blauw is strikte voetgangerszone.
Zie ook legende leveringsverkeer linksboven. - Blauw : helemaal geen leveringsverkeer toegelaten - Blauw met zwarte punten: enkel mogelijk tijdens specifieke dagen en hun bepaalde korte periodes, overdag meestal niet, na 22h00 tot 05h00 sowieso niet. - Blauw en volle zwarte lijn: leveringsverkeer overdag, ttz elke dag tussen 0500 en 22h00 - wegen met XXXXX : enkel plaatselijk verkeer en-of fietsers - wit ingekleurd : 30 kmh in principe - geel ingekleurd: 50 kmh in principe - |P|_| : diverse parkeergarages / -zones - Taxi (en taxiverzamelplaats) - (H) haltes openbaar vervoer ![]() Freiburg kende een zeer grote bevolkingsgroei en is heeft een zeer levendige autoluwe stadskern, met zeer goede gastvriendelijkheid en hulpvaardigheid... (beide 8 op 10): Studie: veel hulpvaardigheid in Freiburg en Mannheim 7 juli 2019 Mensen in Freiburg en Mannheim ervaren een hoge mate van behulpzaamheid in het dagelijks leven. Dit wordt aangegeven door de resultaten van een online onderzoek door het Basel Institute of Commons and Economics. Dienovereenkomstig beoordeelden de deelnemers de bereidheid om te helpen met een gemiddelde van 8 op een schaal van 1 (laag) tot 10 (zeer hoog) in beide grote steden in het zuidwesten. Naast Freiburg en Mannheim werden Freudenstadt en Leutkirch (district Ravensburg) ook geëvalueerd in Baden-Württemberg. De studie keek ook naar waarden zoals klimaat, vertrouwen, belastingheffing en gastvrijheid Vergeleken met Berlijn (6,5 punten), Frankfurt / Oder (1 punt) en Leipzig (7,6 punten) en Wiesbaden (3 punten) scoort Freiburg niet alleen goed als het gaat om behulpzaamheid. Als het gaat om vriendelijkheid, staat de stad ook aan de top - ook beoordeeld met 8 punten. Mannheim werd beoordeeld met slechts 6 punten in het gebied - bijna net zo laag als Berlijn (5,9 punten). Citaat:
Citaat:
![]() https://www.bbsr.bund.de/BBSR/DE/Hom...oelkerung.html |
Ze hebben dat daar goed op zijn communistisch opgelost.
Auto's verbannen en lokale handel verbannen. Gij zult niet rijden. Gij zult niet ondernemen. Gij zult wonen waar wij zeggen. Want wij en niet gij beslissen alles. |
Citaat:
Hun autos staan netjes geparkeerd in die 19 parkeergarages, die mensen gaan meestal te voet verder of nemen het lokaal-OV. Andere zijn ook met de trein of bus aangekomen, en-of met de taxi die hun allemaal tot in het midden van de stad brengt. OK Boomer? :lol: Voetgangerszones bestaan al pakweg mmmh 60 jaar. |
In Rotterdam schaft men die zone juist weer af omdat ze niks uithaalt.
Groenlinks zit daar in het college, raar toch dat ik geen énkel groen kopstuk hier dat heb zien tweeten. |
Citaat:
Geef eens de officiële bron? Volgens de stad Rotterdam blijft het voor vrachtwagens van kracht: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2 mensen gezien. Een dode stad waar lichtjes branden. |
Citaat:
Anti auto gezeik zoals LEZ's is toch hun core business? |
Citaat:
Waarom is een LEZ anti auto gezeik? :? De LEZ in D zijn ingevoerd regering Merkel I CDU/CSU met SPD. Groen watisda? |
Omdat het niks uithaalt en grote schepen nog steeds lustig de stad mogen aandoen.
|
Citaat:
Zo rap mogelijk zelfs. Dan is het gans gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Is het in het Roergebied en andere ballingsgebieden in D dan al gedaan? Niets van gehoord, jij wel? |
Citaat:
|
Citaat:
Die varen op zware fuel en dan zal zeker niet vervuilen. :lol: |
Citaat:
Zelfs nog recente euronorm 5 en 6 diesels uit Duitsland. De Nederlanders klagen al sinds einde 2018: Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be