![]() |
Doe het zelf maar .........
Veel vakmannen komen niet meer aan huis in een LEZ.
En je kan ze geen ongelijk geven. Citaat:
|
Citaat:
Die gaan blij zijn, en je kan ze geen ongelijk geven. ;-) Bovendien komen er nu enkele parkeerplaatsen vrij, parkeren gaat iets aangenamer worden. lol. En als er wat minder vervuilende wagens komen naar de LEZ kunnen de files naar de LEZ alleen maar korter worden. Ergens begrijp ik dat artikel niet. lol |
Citaat:
Heb je veel poen, stem dan groen. |
Ik werk veel in de lez. Het voertuig is niet het probleem.
Maar je kan je lez zone voertuig nergens meer opzij stellen! Alle parkeerplaatsen zijn bijna weg. En de overschot zijn woonerven geworden. Kan je ook niet in parkeren. |
Citaat:
https://www.kbc.be/ondernemen/nl/art...ftrekbaar.html Of minder aanrekenen omdat ze meer klanten hebben, en dus sneller hun werk moeten afmaken, minder werkuren = goedkoper. Meer klanten per dag. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook hebben ze een groot probleem met verkeersvrije zones wat maakt dat ze soms 1-2 km te voet moeten gaan om bij hun klanten te geraken. Weer bijkomende kosten voor de klant want zijn uren lopen. En als ze dan zware stukken moeten gaan plaatsen is het helemaal niet meer te doen. |
Citaat:
Dan neem je die te dure prulle vakman niet, ik toch niet. Ik bel naar ene die een fatsoenlijke wagen heeft zonder dagpas. :-D "Ben je dom stem dan een klotepartij" Citaat:
Citaat:
Al dat gesukkel omdat ze te dom zijn een redelijk recente wagen te kopen die voldoet aan de LEZ? Die zijn toch spotgoedkoop? In Duitsland moeten dan al die steden pleite zijn (daar begon de LEZ reeds in 2008, geen watjesdagpas mogelijk, alleen in sossenland) Al die steden met grote autoluwe zones zijn zeker pleite. Nee wacht eens, hun inwonersaantal groeit steeds verder? Straf. Fake news. Dat horen de mensen graag. LEZ fake nieuws. |
Gent 2020
![]() |
Citaat:
Maar ook hij zag op tegen 30-40 duizend euro voor een nieuwe camionette die hij voor volgend jaar nodig zou hebben voor die ongeveer 15 klanten die hij heeft in de stad Antwerpen. Op zijn huidige camionette die nog perfect in orde is staan amper 60.000 km. Het zou mij niet verwonderen dat hij ook die klanten gaat laten vallen, ik heb werk genoeg buiten de stad zei hij. Maar langs de andere kant zat hij ook verveeld dat er klanten bij zijn die in de tijd van zijn vader al klant waren en die hij persoonlijk dus goed kent. Moeilijke keus besloot hij. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij zal wel poen hebben. :roll: |
Deze week op t werk een slotenmaker besteld op t werk.
"Is het in de LEZ? ... da's 100€ extra." |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens 2020...we bouwen onze klanten in Gent nu ook actief af. Wie nu nog voor ons werkt is aan hun laatste weken toe. |
Citaat:
Heeft ook een tiental garages in appartementsblokken die hij verhuurt vertelde hij mij. Geld is dus het probleem niet. Maar bij hem gaat het er om of die kosten voor een nieuwe camionette wel opwegen voor die paar jaar die hij nog zoekt te werken, en hij heeft geen zoon die de zaak overneemt. |
Citaat:
|
Citaat:
Rotterdam doet het al en Brugge wil er niet aan beginnen. |
Citaat:
|
Freiburg de Duitse stad met de meeste oppervlakte autoluwe zones en natuurlijk al vele jaren een LEZ kende een zeer sterke bevolkingsgroei.
https://www.freiburg.de/pb/1344916.html Straf. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be