![]() |
Solidariteit in Vlaanderen en Wallonie
We weten allemaal dat Vlamingen xenofoben, racisten en egoisten zijn. Aan de andere kant van de taalgrens staan ze gekend als vrijgevig en gastvrij. Het is dus een serieuze opgave voor hen om met Vlaanderen samen te leven.
Vandaar waarschijnlijk dat Vlaanderen slechts 17,5 miljoen heeft ingezameld met de warmste week en dat ze aan de andere kant een waanzinnige 5,6 miljoen hebben opgehaald. Jaja, het koele noorden en het warme zuiden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ook dat zulke initiatieven niet zouden nodig moeten zijn. Iedere inwoner van ons land moet door de staat worden geholpen als hij/zij in nood is, en zonder bedelarij aan de bevolking. |
weer een mooi voorbeeld dat de Vlamingen wederom superieur zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja je moet nu éénmaal alles naast elkaar leggen he:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en de Vlamingen spreken allerlei onverstaanbare dialecten volgens de Belgicisten en toch zijn de Vlamingen rijker,eigenaardig. |
Citaat:
We kunnen maar beter écht in de praktijk brengen wat ons word verweten... Tot de stakers en doppers uit het zuiden hun beklag gaan maken op de stoep van het Europees parlement,en dan pas weten we dat we goed bezig zijn... |
Tsjongejongejong, een luizige 5,6 miljoen in Wallonië waarvan het grootste deel dan nog Vlaams geld zal zijn... Al het geld in Wallonië komt trouwens uit Vlaanderen. Wat moet dat toch gemakkelijk zijn hee, de gulle gever spelen met andermans geld, typische sossenmentaliteit.
|
Citaat:
Dus is het cijfer van de Vlamingen eigenlijk nog groter. :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: |
Citaat:
|
Mannekes ,der gaan er een paar in een kramp schieten.
Ik hoop dat het deze keer tot ver achter hun oren is... |
Citaat:
gemiddeld fiscaal inkomen Vlaanderen is 13% hoger dan in Wallonië. Het verschil per capita tussen het opgehaalde geld is wel degelijk merkelijk groter dan dat. Je hebt het dus volledig verkeerd. Had men, per capita en rekening gehouden met het inkomensverschil, evenveel gegeven, dan had Wallonië 8.4 miljoen moeten ophoesten. Ofte 50% meer dan wat ze nu doen. En dan ben ik er maar vanuit gegaan dat het enkel in Wallonië doorging en niet in Brussel (dus die inwoners heb ik niet meegerekend, anders was het verschil nog groter) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niks gegeven voor deze actie. Ik doe dat trouwens nooit voor acties. Ik heb wel mijn jaarlijkse donaties aan liefdadigheidsinstellingen gedaan en dat is een pak meer dan 3 euro. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be