![]() |
Gaat je nieuwe auto een hybride zijn?
Volgens HLN is de droomauto van de Vlaming een hybride SUV.
https://www.hln.be/de-krant/droomaut...-suv~a28812cf/ Overweeg jij om als volgende wagen een hybride te kopen? (laat ons zeggen binnen 4 jaar of zo) Ik denk er wel aan, maar het zou wel liefst een plug-in moeten zijn. Volledig elektrisch vind ik nog te vroeg (de Gentse politie ook). Prijs speelt ook een rol. Zou onder de 30,000 euro moeten vallen. Met een plug-in lukt dat niet. Overzicht aanbod: https://www.egear.be/hybride-wagens/ |
Al wat je de komende jaren koopt is maar een korte tijd nog toegelaten.
Beetje zot om de komende jaren wat te kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga voor de Mitsubishi outlander stekkerhybride.
Dat beestje heeft geen vitessenbak. Ook geen automatische vitessenbak dus voor alle duidelijkheid. De ene verhouding die hij heeft, helpt (als het moet) tussen 55 km per uur en hoger. Lager gaat alles via de elektromotoren. Ofwel met stroom uit de volle batterij, ofwel met stroom die opgewekt wordt door de benzinemotor. Je kan er zowat 45 km puur elektrisch mee doen. |
Ik had benzine en diesel liever apart gezien bij de enquête want een diesel zou ik nooit kopen. :?
|
de hybride auto zonder stekker sinds begin van dit jaar weer zijn geschrapt. De eigenaren van plug-in hybrides (met stekker) betalen tot en met 2020 nog wel de helft aan wegenbelasting, daarna is het ook voor hen afgelopen. Volgens de overheid vallen de milieuvoordelen tegen.
|
Citaat:
|
Het allerbeste is om de komende 7 jaar 0 auto's te kopen.
Dat ze er in stikken! |
Citaat:
Wat er wel gaat gebeuren is dat de ‘fossiele’ nog meer gaan belast worden. En de jaarbelasting is al pittig. En vergeet de LEZ zones niet. Daar zit wat aan te komen. Nu is er al in randgemeenten van Leuven sprake van LEZ zones, vrij concreet zelfs. :? |
Citaat:
|
Als ik het geld moest hebben zou het een i8 zijn .
|
Citaat:
|
ff off-topic.
Nederland heeft op één zaterdag 989 Tesla nieuwe model 3 ingeschreven. :-D Citaat:
retard-België had 11 maanden nodig voor 2.206 model 3. |
Citaat:
Tesla trekt op niet en de batterijtechniek staat nog niet op zijn punt ...te brandgevaarlijk |
Citaat:
Daarom dat Tesla nu al 16% van de wereldmarkt stekkerwagens in handen heeft, alle plug-in hybrides inbegrepen: ![]() Verleden jaar 2018 waren ze ook marktleider met 12%, in 2017 waren ze derde na BYD en BAIC: Omdat ze de beste EVs maken zeker? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Tesla ging zelfs in de fit toen deze onlangs tegen een takelwagen bolde ....vergeten? |
Citaat:
En ze maken er al zo weinig van en de verkoop is eigenlijk een flop. Vergeten? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be