Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Chips chips chips! :Rofl: :lol: xD! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251399)

bembem 29 december 2019 18:10

Chips chips chips! :Rofl: :lol: xD!

Bij Lidl loopt er momenteel een actie met deze 'tonnen' chips... toen ik ze zag kon ik ze amper weerstaan dus......
Needless 2 say dat ik ervan geprofiteerd heb!! xD Maar niet enkel voor de chips, hehe ;-);-):-) (Ik wilde namelijk zo graag die tonnetjes om te recyclen/Diy in zo'n hoge stapelkast die makkelijk ineen te zetten is maar ook heel gemakkelijk te verhuizen valt - erg handig met die steile trap hier, lol.) Ik heb dus geen moment getwijfeld om m'n slag te slaan.... !! :BIG:

(De mensen achter mij vonden het zo grappig, HIHI lol :rofl: :rofl: )

... Gelukkig was ik goed voorbereid ^^

(Ik ben meerdere malen gegaan -_-, maar goed.. zo had ik wat beweging, altijd mooi meegenomen, but I disgress, lol)

Thuisgekomen wat essay'kes gedaan met stapelen en zo, lol

... which became this:

(bij Leenbakker recent dat plakkaat/plank op de kop getikt wat reuze praktisch is want licht & stevig plus heeft van zo'n boordjes waar ik met klittenband paneelgordijnen kan aan bevestigen if you see what I mean... het wordt maw zo'n soort 'paneel kast' zoals je er oa op Pinterest & co ziet). Either way ik ben HEEL content!! Geen rommel meer die slingert... Bb feng shui! Yes! :BIG: :BIG: :BIG: Bb ZEN !! :BIG:

Also: die tonnetjes zijn altijd te herrecyclen in opbergdoosjes... met behangpapier kan je daar heel mooie dingen mee doen.... dus zelfs als ik die kast uitgekeken ben it is not a lost cause, kan er ook 2 kleinere kastjes van maken of een tafel onderstel... lots of solutions, that is hehehe xD!

bembem 29 december 2019 18:12

Haaaaaaaaaaaaaaaa! Nu heb ik 36 XL zakken chips....... !! WIHIHIHIHIHIHIHIHIHI :rofl: :BIG: :BIG: :rofl: :rofl:

bembem 29 december 2019 18:14

Ik kan receptie houden... ! :rofl: :rofl: :rofl:

Eduard Khil 29 december 2019 18:14

Schransen Schransen! Leve de gele vetklep! :lol:

Libro 29 december 2019 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9208824)
Haaaaaaaaaaaaaaaa! Nu heb ik 36 XL zakken chips....... !! WIHIHIHIHIHIHIHIHIHI :rofl: :BIG: :BIG: :rofl: :rofl:

Straks pronostiek wanneer die op zijn :mrgreen: Ik hoop voor u niet op 18 dagen.

bembem 29 december 2019 18:25

Ze zijn goed tot eind april, dus :-):-)

bembem 29 december 2019 18:25

Lol, ik ga dat niet allemaal opeten hoor :BIG:

Weyland 29 december 2019 18:33

Nodig wat blanke jongens uit.

Vrijheideerst 29 december 2019 18:39

Weyland 29 december 2019 18:41

Duitsland is het beste chipsvretersland dus.

bembem 29 december 2019 18:41

Lol, ik laat de chips er voorlopig in, zo staan ze stevig & hoef ik ze niet te vullen met rollen toiletpaper :-):-)

dpg 29 december 2019 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9208820)
Bij Lidl loopt er momenteel een actie met deze 'tonnen' chips... toen ik ze zag kon ik ze amper weerstaan dus......
Needless 2 say dat ik ervan geprofiteerd heb!! xD Maar niet enkel voor de chips, hehe ;-);-):-) (Ik wilde namelijk zo graag die tonnetjes om te recyclen/Diy in zo'n hoge stapelkast die makkelijk ineen te zetten is maar ook heel gemakkelijk te verhuizen valt - erg handig met die steile trap hier, lol.) Ik heb dus geen moment getwijfeld om m'n slag te slaan.... !! :BIG:

(bij Leenbakker recent dat plakkaat/plank op de kop getikt wat reuze praktisch is want licht & stevig plus heeft van zo'n boordjes waar ik met klittenband paneelgordijnen kan aan bevestigen if you see what I mean... het wordt maw zo'n soort 'paneel kast' zoals je er oa op Pinterest & co ziet). Either way ik ben HEEL content!! Geen rommel meer die slingert... Bb feng shui! Yes! :BIG: :BIG: :BIG: Bb ZEN !! :BIG:

Also: die tonnetjes zijn altijd te herrecyclen in opbergdoosjes... met behangpapier kan je daar heel mooie dingen mee doen.... dus zelfs als ik die kast uitgekeken ben it is not a lost cause, kan er ook 2 kleinere kastjes van maken of een tafel onderstel... lots of solutions, that is hehehe xD!

Vergeet uw gulle sponsors op het forum niet te bedanken.

bembem 29 december 2019 18:59

I will have these instead, yes i got 2 hehe ^^

van die witte met nootjes :BIG:

bembem 29 december 2019 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9208862)
Vergeet uw gulle sponsors op het forum niet te bedanken.

Ha ja! :rofl: :rofl:

Ps ik heb net nog opslag gehad.... !! Yes life is good! Wihihihi! :BIG:

Derk de Tweede 29 december 2019 19:17

dpg 29 december 2019 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9208868)
Ha ja! :rofl: :rofl:

Ps ik heb net nog opslag gehad.... !! Yes life is good! Wihihihi! :BIG:

Schrijf een nieuwjaarsbrief :lol:

TV-verslaafde 29 december 2019 19:28

Ooh, goed gedaan. Bembem. Echte kunst.

kojak 29 december 2019 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9208841)
Nodig wat blanke jongens uit.

Ik zou deze uitnodigen. :)

Vrijheideerst 29 december 2019 19:36

BemBem heeft chips met cocainesmaak gegeten me dunkt.

Dadeemelee 29 december 2019 20:33

Was er niks anders dan paprika?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be