![]() |
Jan Jambon koopt een huis/doet een Trumpke.
Waar gaan we naartoe als onze Minister President ook al fake news begint rond te strooien.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191229_04786013 Citaat:
Citaat:
|
Ja, ik heb het ook gehoord. Die asielzoekers kregen maar 29.000 euro. Dus daar kunnen ze geen huis mee kopen.
Dus is het geen schande dat ze zoiets krijgen. |
Citaat:
Joke Schauvliege is afgetreden voor zoiets, de domme sloor. |
Citaat:
nva´ers, wie gelooft die mensen nog :roll: :roll: |
Citaat:
Of hoe uw bericht ook heel dicht aanschurkt bij "liegen en bedriegen"... |
Citaat:
Juist... We zijn heel ver van die "onze Vlaams Nationalistjes". En geniet u ook meer van het volgend artikel?! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170608_02916771 |
Sommige asielzoekers krijgen na hun erkenning retroactief tienduizenden euro cadeau maar de hyperbool die een politicus gebruikt krijgt meer aandacht. Bende clowns.
|
Citaat:
Maar dit is toch erg. Onze minister president die aan haatzaaierij doet tegen asielzoekers en dan nog met valse gegevens. |
...... wie zegt dat ze huizen in België kopen?
.... hoe komen al die bewoners van OCMW woningen aan al die eigendom in hun thuisland?? De Schizofrene dubbele nationaliteit zorgt er voor dat ze hier de arme uithangen en in hun thuis landen huizen kopen en verhuren... waar hier dan géén belastingen op betaald worden! |
Jambon is van plan om die geldverspilling af te schaffen. Dat zal hem stemmen opleveren. Hopelijk steekt Trutten niet teveel stokken in de wielen. Haar partij zal er wel bij varen als ze dat wél doet. :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik had beter moeten weten. Jan Jambon was spreker op de Sint Maartensfonds meeting die Sauwens zijn ministerpostje gekost heeft. Waar het hart van vol is... |
Citaat:
|
Citaat:
Die gelooft de nva niet meer. Maar enkele maanden terug, tekende ze nog een regeerakkoord. Wat nu? Nieuwe verkiezingen? |
Citaat:
Dan maar nieuwe Vlaamse regeringsonderhandelingen zeker? Ik moet daar allemaal eens mee lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be