Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Jan Jambon koopt een huis/doet een Trumpke. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251400)

Dadeemelee 29 december 2019 20:27

Jan Jambon koopt een huis/doet een Trumpke.

Waar gaan we naartoe als onze Minister President ook al fake news begint rond te strooien.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191229_04786013

Citaat:

Een gemiddeld woonhuis kost in België 260.000 euro. Jan Jambon beweerde weet te hebben van “een familie asielzoekers die tijdens de wachttijd voor hun asielaanvraag zoveel kindergeld had verzameld dat ze er een huis mee kon kopen”. We vroegen aan Yves Coemans, attaché Gezinsinkomen bij de Gezinsbond, hoeveel kinderen er nodig zijn om zo’n huis te kopen.
Citaat:

De woordvoerder van Jan Jambon geeft toe dat de uitspraak “gepasseerd is als een extreem voorbeeld van een case die niet uitgevlooid is.”
Liegen en bedriegen is het motto van onze Vlaams Nationalistjes.

De schoofzak 29 december 2019 20:32

Ja, ik heb het ook gehoord. Die asielzoekers kregen maar 29.000 euro. Dus daar kunnen ze geen huis mee kopen.
Dus is het geen schande dat ze zoiets krijgen.

Dadeemelee 29 december 2019 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9208950)
Ja, ik heb het ook gehoord. Die asielzoekers kregen maar 29.000 euro. Dus daar kunnen ze geen huis mee kopen.

Dus als we er 1000% naastzitten is het ok? :?

Joke Schauvliege is afgetreden voor zoiets, de domme sloor.

dpg 29 december 2019 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9208950)

Eerst 5 jaar erover zwijgen en pas als ze hun eigen maatregel terugdraaien de vb-trom roeren, ze waren precies bang dat de "anderen" in dat potje gingen roeren.

nva´ers, wie gelooft die mensen nog :roll: :roll:

Jan van den Berghe 29 december 2019 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9208944)
Waar gaan we naartoe als onze Minister President ook al fake news begint rond te strooien.

Die asielzoeker hoeft niet noodzakelijk "een gemiddeld huis" te kopen, hoor. Een kleiner exemplaar in een minder goed gelegen wijk kan financieel veel interessanter zijn...

Of hoe uw bericht ook heel dicht aanschurkt bij "liegen en bedriegen"...

Jan van den Berghe 29 december 2019 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9208944)

Echt? Wie heeft er ook alweer boter op het hoofd daar bij Nethys?

Juist...

We zijn heel ver van die "onze Vlaams Nationalistjes".

En geniet u ook meer van het volgend artikel?!

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170608_02916771

Libro 29 december 2019 21:00

Sommige asielzoekers krijgen na hun erkenning retroactief tienduizenden euro cadeau maar de hyperbool die een politicus gebruikt krijgt meer aandacht. Bende clowns.

Dadeemelee 29 december 2019 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9208977)
Echt? Wie heeft er ook alweer boter op het hoofd daar bij Nethys?

Juist...

We zijn heel ver van die "onze Vlaams Nationalistjes".

En geniet u ook meer van het volgend artikel?!

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170608_02916771

Natuurlijk. Ik denk zelfs dat ik hier recent gezegd heb dat er in Vlaanderen weinig aandacht was voor deze zaak. Alle profiteurs mogen van mij het prison in.

Maar dit is toch erg. Onze minister president die aan haatzaaierij doet tegen asielzoekers en dan nog met valse gegevens.

epicurist_dirk 29 december 2019 21:03

...... wie zegt dat ze huizen in België kopen?

.... hoe komen al die bewoners van OCMW woningen aan al die eigendom in hun thuisland??

De Schizofrene dubbele nationaliteit zorgt er voor dat ze hier de arme uithangen en in hun thuis landen huizen kopen en verhuren... waar hier dan géén belastingen op betaald worden!

Knuppel 29 december 2019 21:04

Jambon is van plan om die geldverspilling af te schaffen. Dat zal hem stemmen opleveren. Hopelijk steekt Trutten niet teveel stokken in de wielen. Haar partij zal er wel bij varen als ze dat wél doet. :-P

Jan van den Berghe 29 december 2019 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9208987)
Maar dit is toch erg. Onze minister president die aan haatzaaierij doet tegen asielzoekers en dan nog met valse gegevens.

Waarom zou dat "haatzaaierij" zijn?

Jan van den Berghe 29 december 2019 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk (Bericht 9208990)
...... wie zegt dat ze huizen in België kopen?

In Charleroi kan je heel gemakkelijk huizen op de markt vinden die tussen 50.000 en 70.000 geprijsd staan.

Knuppel 29 december 2019 21:08

Citaat:

Natuurlijk. Ik denk zelfs dat ik hier recent gezegd heb dat er in Vlaanderen weinig aandacht was voor deze zaak. Alle profiteurs mogen van mij het prison in.

Tweezakkerij en leugenachtigheid is weer troef.

Dadeemelee 29 december 2019 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9208995)
Waarom zou dat "haatzaaierij" zijn?

Ik moet echt zeggen dat ik dit niet verwacht had van Jan Jambon. Het leek mij een stabiele realist en geen racist.

Maar ik had beter moeten weten. Jan Jambon was spreker op de Sint Maartensfonds meeting die Sauwens zijn ministerpostje gekost heeft.

Waar het hart van vol is...

Everytime 29 december 2019 21:17

Citaat:

Jan Jambon is Vlaams-Nationalist : die haatzaaierij is dus geen toeval.

De schoofzak 29 december 2019 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9208957)
Eerst 5 jaar erover zwijgen en pas als ze hun eigen maatregel terugdraaien de vb-trom roeren, ze waren precies bang dat de "anderen" in dat potje gingen roeren.

nva´ers, wie gelooft die mensen nog :roll: :roll:

Gwendolien niet.
Die gelooft de nva niet meer.
Maar enkele maanden terug, tekende ze nog een regeerakkoord.
Wat nu?
Nieuwe verkiezingen?

De schoofzak 29 december 2019 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9209005)
Ik moet echt zeggen dat ik dit niet verwacht had van Jan Jambon. Het leek mij een stabiele realist en geen racist.

Maar ik had beter moeten weten. Jan Jambon was spreker op de Sint Maartensfonds meeting die Sauwens zijn ministerpostje gekost heeft.

Zouden de andere partijen van de Vlaamse meerderheid ook tot jouw conclusie komen?
Dan maar nieuwe Vlaamse regeringsonderhandelingen zeker?

Ik moet daar allemaal eens mee lachen.

Jan van den Berghe 29 december 2019 21:22

Citaat:

Afleidingsmanoeuvre van u. Ik weet nu nog steeds niet waar die "haatzaaierij" eigenlijk zit.

Witte Kaproen 29 december 2019 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9209014)
Zouden de andere partijen van de Vlaamse meerderheid ook tot jouw conclusie komen?
Dan maar nieuwe Vlaamse regeringsonderhandelingen zeker?

Ik moet daar allemaal eens mee lachen.

Open-VLD vervangen door VB in de Vlaamse regering en klaar is Kees.

Everytime 29 december 2019 21:23

Citaat:

Hij is Vlaams-Nationalist : hij heeft dus zowiezo iets tegen de Franstalige Belgen en de andere volkeren. Het maakt deel van het spel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be