![]() |
Dilemma
Help ik weet niet wat doen!
Ik zou in Vietnam Franse of Engelse les kunnen geven -tegen kost & inwoon dus verblijf geheel gratis xD, alleen is het bij de nonnetjes... Als iemand die totaal niet in god gelooft & mij altijd als fervent atheiste heeft gezien, stoot mij dat voor de borst. Anderzijds zou ik heel graag in Azie -& met name Vietnam spreekt mij erg aan, verblijven. Ik ben dus heel erg ah twijfelen geslagen en weet niet wat doen. Wat ik wel weet is dat ik ZO graag hier weg wil en dit een ideale kans zou zijn. Maar ja, die nonnetjes he. HELP wat moet ik doen?? Ik zou zo graag daar zijn alleen voelt het ergens niet goed aan, alsof ik mij zou prostitueren!! xD! |
Ook zou ik bijna iedere dag vroeg op moeten zijn, maar bon daar kan ik nog mee leven, xD.
|
Simpel antwoord. Het vergt inspanning. Vele dagen opnieuw en opnieuw.
Met uw palmares, waarom de moeite doen? |
Citaat:
|
Het is werken bembem.
Dat past niet bij u. |
Zet eens de positieve en negatieve dingen naast elkaar.
Positief: je gaat je nuttiger voelen, je talenkennis wordt herhaald/bijgeschaafd Negatief: uitkering kwijt, ver van België, je gaat toch geen man vinden tussen de nonnekes, iedereen gaat denken dat je lesbo bent, je gaat geen vrienden hebben, je gaat lesbo worden,... Het negatieve overtreft het positieve, dus niet doen. |
Blijkbaar moet je in het bezit zijn van een TEFL-certificaat. Heb je dat?
bron: https://www.backpackeninazie.nl/blog...geven-in-azie/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met een strenge non dan nog wel. |
Citaat:
|
Living in a fantasy.
|
Citaat:
|
Is Thailand niets voor jou ?
Hoe goed ben je met pingpongballetjes ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien je iets tegen homo's en lesbo's hebt kan je beter Vlaams Belang stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
Veel schone schijn aan de buitenkant, maar de binnenkant nog rotter dan een mesthoop. En als je echt wil vertrekken, is dit inderdaad een uitgelezen kans. Maar of het ginder beter is dan hier, is een openvraag. |
Citaat:
Kost en inwoon is goed, maar dan heb je nog geen inkomen aangezien je je uitkering zult kwijt zijn. En dus ga je je sowieso moeten prostitueren om aan geld te geraken. En dat zal niet in situ kunnen gebeuren, de nonnetjes gaan het niet toelaten dat je klanten ontvangt. Dus : 's avonds stoephoer worden en overdag terug de brave schooljuffrouw bij de nonnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be