![]() |
Brandstofprijs 3 tot 6 cent duurder door Europese richtlijn
Was ergens te verwachten, is in Duitsland al wat langer aangekondigd.
Citaat:
(draad milieu: https://forum.politics.be/showthread.php?t=251243) |
de fossiele uitstoot van alle wagens daalt daarmee 10% goed hé
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien nog niet, 50 cent duurder. :-P |
Citaat:
Heeft niets met het milieu te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat bio gedoe in de brandstof maakt de uitgestoten lucht niet beter. |
Citaat:
De Noorwegers geven daar alweer het voorbeeld: (niet-EU hé) Citaat:
|
Brandstofprijs 3 tot 6 cent duurder door Europese richtlijn.
Met zen allen onderweg naar morgen of naar BelExit? :twisted: p.s. Mijn nihilisme en negativisme zijn ook in 2020 van de partij merk ik, zelfs mijn kort bochtenwerk doet het nog in bepaalde gevallen. :rofl: |
Tijd om de guillotines terug uit te rollen en komaf te maken met heel die lokale en Europese dievenbende.
|
Laat ze maar doen.
Heel die klimaathysterie dient enkel om de middenklasse uit te persen. En dan maar janken dat er alweer een hele rits eurosceptische partijen gewonnen hebben. |
Zoals ik ene eens hoorde zeggen: geen probleem, ik tank toch altijd voor 50 euro.
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.clever-tanken.de/tankstelle_details/48558 Diesel MTS-K Preis 1.19 9 Super E5 MTS-K Preis 1.35 9 SuperPlus 1.43 9 Letzte MTS-K Preisänderung: 31.12.2019 14:25 Letzte Aktualisierung: 01.01.2020 12:37 |
Citaat:
|
Moeten jullie niet met geel hesje de straat op?
|
Ik sta nog steeds versteld om de irrealistische reacties op de aankondiging van prijsstijgingen van brandstofprijzen. Mensen spenderen zonder probleem + € 1000 aan commerciële rommel als een iphone, maar o wee als ze € 2.5 meer moeten betalen aan de pomp, dan is het kot te klein. Wat zegt dat over het ( gebrek aan ) realiteitszin van die mensen?
In ieder geval is het wel zo dat die plantaardige toevoegingen wel voor motorische problemen kunnen zorgen doordat afzettingen in de motor kunnen plaatsvinden, vooral bij wagens die langs stilstaan. Dat is wel een terechte bekommernis. Die € 2.5 zal mij worst wezen. |
Mierenneukers noemt men ze in Nederland.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be