Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het Nieuwe jaar is slecht begonnen, ik heb in een stront getrapt. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251438)

Universalia 2 januari 2020 12:06

Het Nieuwe jaar is slecht begonnen, ik heb in een stront getrapt.

Nu zat ik hier even te denken brengt poep aan je schoen geluk of ongeluk brengt want daar is verschil van mening over.

Nog steeds zijn er teveel mensen die de zooi niet opruimen nadat hun huisdier zijn gevoeg gedaan heeft.

Hoog tijd dat er wat controle op gedaan zal worden. :twisted:

Vrijheideerst 2 januari 2020 12:35

Waarom heb je Kristof Calvo niet recht geholpen?

Het Verzet 2 januari 2020 12:59

Hier ook, het werk heeft me gisteren om 6u uit mijne nest gebeld, en in de namiddag is mijn moeder waar we toen op bezoek waren via spoed opgenomen met pancreatitis.
Maar kom, we klagen niet.

Hypochonder 2 januari 2020 13:04

Als ik in een hondenstront stap dan geef ik de eerste vijf honden die ik tegenkom een harde trap. Zo is de kans groot dat de schuldige hond er tussen zit.

Het Verzet 2 januari 2020 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9212013)
Als ik in een hondenstront stap dan geef ik de eerste vijf honden die ik tegenkom een harde trap. Zo is de kans groot dat de schuldige hond er tussen zit.

Die honden kunnen daar in feite weinig aan doen, ge kunt beter de baasjes die erbij lopen ne fermen trok in hun sjokkedeizen geven.

Skobelev 2 januari 2020 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9211942)

Nu zat ik hier even te denken brengt poep aan je schoen geluk of ongeluk brengt want daar is verschil van mening over.

Nog steeds zijn er teveel mensen die de zooi niet opruimen nadat hun huisdier zijn gevoeg gedaan heeft.

Altijd beter dan dat je het in je hoofd hebt.

Xenophon 2 januari 2020 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9212007)
Hier ook, het werk heeft me gisteren om 6u uit mijne nest gebeld, en in de namiddag is mijn moeder waar we toen op bezoek waren via spoed opgenomen met pancreatitis.

Oei.

En hoe gaat het nu?

Anna List 2 januari 2020 13:36

Citaat:

:s

sterkte

dpg 2 januari 2020 19:07

Citaat:

Daar moet moet een melaatse vlaamsbelanger voorbijgekomen zijn die in stukjes uiteen aan het vallen was :-D :-D

Guinevere 2 januari 2020 19:12

Wat ik grappig vind zijn mensen die op oudejaarsavond aan het verhuizen zijn. Zo waren er in mijn straat. Die moesten per se weg uit hun woonst op 31 december...

Libro 2 januari 2020 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9212359)
Daar moet moet een melaatse vlaamsbelanger voorbijgekomen zijn die in stukjes uiteen aan het vallen was :-D :-D

Ik denk eerder dat dat een drol van een hooi-etende spin is: met dat vezelrijk voer leggen die goei stevige drollen.

Guinevere 2 januari 2020 19:14

Citaat:

:lol:

Pandareus 3 januari 2020 18:20

Citaat:

:-( oei... ik wist eerlijk gezegd niet wat dat was, maar lees dat het erg pijnlijk is. Hopelijk komt alles goed voor je moeder.

piazzolla 4 januari 2020 02:49

Citaat:

begin jij altijd te schuimen, als je hondekak ziet ?
Let op, dit kan symptomatisch zijn he, ... zie uw woorden nu zelf, een mens heeft in hondekak getrapt, en jij denkt meteen aan "melaatsen", "vlaamsbelangers die in stukjes uiteenvallen" ...

Zeg, onderschat de symptomen niet he, ... een ernstig onderliggend probleem kan uw parten zijn ... , hoe zijn uw dromen, nachtmerries enzo ...
jongen, ik wens u het beste voor 2020, maar ik denk toch dat u ne keer serieus met uwen dokter moet klappen hoor.

IJsboer 19 november 2021 15:29

Citaat:

Dat is het ergste dat in heel 2020 gebeurd is denk ik.

Libro 19 november 2021 20:41

Alle draden over drollen gaan komen bovendrijven, denk ik :lol:

Herr Flick 20 november 2021 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9818900)
Alle draden over drollen gaan komen bovendrijven, denk ik :lol:

kak drijft dan ook en als hij tegen de ventilator vliegt wordt m niet schoon verspreid, ...

Al vraag ik mij bij dat laatste af, of iemand dat ooit al eens proefondervindelijk heeft vastgesteld.

Pandareus 20 november 2021 07:57

Als het over drollen gaat, was dit 1 van de beste typeringen die De Wever ooit heeft gemaakt.

Citaat:

De Wever laat in het artikel in De Tijd weten dat hij “niks met het Vlaams Belang kan doen”. “Die partij is als iemand die elke dag een drol in een krant rolt, ze voor uw deur in brand steekt, aanbelt en wegloopt. En die dan nog loopt te roepen dat ze onze vriend zijn. Het is verloren energie.
https://www.hln.be/binnenland/drol-u...ljas~a039f15c/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be