![]() |
Het Nieuwe jaar is slecht begonnen, ik heb in een stront getrapt.
Het Nieuwe jaar is slecht begonnen, ik heb in een stront getrapt.
Nu zat ik hier even te denken brengt poep aan je schoen geluk of ongeluk brengt want daar is verschil van mening over. Nog steeds zijn er teveel mensen die de zooi niet opruimen nadat hun huisdier zijn gevoeg gedaan heeft. ![]() Hoog tijd dat er wat controle op gedaan zal worden. :twisted: |
Waarom heb je Kristof Calvo niet recht geholpen?
|
Hier ook, het werk heeft me gisteren om 6u uit mijne nest gebeld, en in de namiddag is mijn moeder waar we toen op bezoek waren via spoed opgenomen met pancreatitis.
Maar kom, we klagen niet. |
Als ik in een hondenstront stap dan geef ik de eerste vijf honden die ik tegenkom een harde trap. Zo is de kans groot dat de schuldige hond er tussen zit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe gaat het nu? |
Citaat:
sterkte |
Citaat:
|
Wat ik grappig vind zijn mensen die op oudejaarsavond aan het verhuizen zijn. Zo waren er in mijn straat. Die moesten per se weg uit hun woonst op 31 december...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Let op, dit kan symptomatisch zijn he, ... zie uw woorden nu zelf, een mens heeft in hondekak getrapt, en jij denkt meteen aan "melaatsen", "vlaamsbelangers die in stukjes uiteenvallen" ... Zeg, onderschat de symptomen niet he, ... een ernstig onderliggend probleem kan uw parten zijn ... , hoe zijn uw dromen, nachtmerries enzo ... jongen, ik wens u het beste voor 2020, maar ik denk toch dat u ne keer serieus met uwen dokter moet klappen hoor. |
Citaat:
|
Alle draden over drollen gaan komen bovendrijven, denk ik :lol:
|
Citaat:
Al vraag ik mij bij dat laatste af, of iemand dat ooit al eens proefondervindelijk heeft vastgesteld. |
Als het over drollen gaat, was dit 1 van de beste typeringen die De Wever ooit heeft gemaakt.
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be