![]() |
breaking news dotatie Vlaams Belang
Juist gehoord op de radio dat het Vlaams Belang zijn dotatie zal behouden...
|
De would-be ''anti-establishment'' partij gered door het establishment maar of ze merci zullen zeggen betwijfel ik. ;) Het Belang mag zich gelukkig prijzen met zulke laffaards als (burgerlijke) tegenstander.
|
Vlaams Belang mag zijn Vlaamse dotatie behouden
ma 29/11/04 - De partij Vlaams Belang behoudt haar dotatie in het Vlaams Parlement. Dat hebben de voorzitter, de ondervoorzitters en de fractieleiders van het Vlaams Parlement beslist. Vlaams Belang zegeviert: de partij verliest haar dotatie in het Vlaams Parlement niet. (foto Belga) Vorige week rees onduidelijkheid of Vlaams Belang een nieuwe partij is of gewoon de opvolger van het Vlaams Blok. In beide gevallen kan de partij haar subsidies kwijtspelen. Het uitgebreid bureau van het parlement heeft nu beslist dat de partij niet nieuw is, maar gewoon een nieuwe naam heeft gekregen. Daardoor komt ze nog steeds in aanmerking voor een dotatie. Daarvoor moet een partij immers hebben deelgenomen aan de verkiezingen. Volgens het reglement van het Vlaams Parlement kan de opvolger van het Blok wel zijn dotatie verliezen op basis van de veroordeling door Cassatie. Een meerderheid van het Bureau acht dat echter niet opportuun. In een reactie zei Filip Dewinter dat het gezond verstand zegeviert. "Het Vlaams Belang is de rechtsopvolger en de politieke erfgenaam van het Vlaams Blok", luidde het. |
Mooi ! Het regime is verlamd door angst. VB zal zegevieren.
|
Citaat:
|
Que Fieseler ???
|
'k dacht zal ik het hier maar zetten want ik dacht niet dat Piano en Bloxbuster dit voor hen rampzalig nieuws hier zouden zetten....
|
Citaat:
Paard van Troje, capisce ? |
Bedankt ik ken geene griek uit ne Romein he...
|
In ieder geval denk ik niet dat Piano vandaag een fles champagne zal ontkurken...
|
In het beste geval doen de grieken het blok cadeau dat ze hen 1 jaar de dotatie afnemen wegens de veroordeling van het Vlaams Blok wegens racisme.
|
het blok mag zij dotatie houden ik zie geen enkele reden in waarom dat ze die moeten afpakken.
ik heb liever dat ze de koning en de rest van dien zever zijn dotatie afpakken die zijn niet door het volk verkozen. |
Citaat:
|
Dat is dan ook alleen maar omdat hun vingers op die welbepaalde knopjes vastgeroest zitten. :wink:
|
al goed, want met de feestdagen voor de deur...
vld wil niet dat ze nog meer kiezers aan het VB verliezen. wat hollen ze toch achter de feiten aan. bij alles wat ze doen en zeggen moeten ze zich eerst afvragen of het dat geen kiezers aan het VB gaat kosten. en ze hadden al een imago-probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
actore non probante reus est absolvendus
ad assem |
shit ik kom hier toch wel op een vreemd forum terecht....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be