![]() |
De meerwaardemigrant
Kijk, wie vindt daar een nieuw woord uit?
Wie is bezig met evolueren? Waar gaat dat eindigen? https://www.standaard.be/cnt/dmf20200105_04792244 Citaat:
|
Citaat:
Zij komen naar hier om onze pensioenen te betalen. De hardcore VB achterban zal graag lezen / horen wat Filip Dewinter daar zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
Wist ik niet. |
Citaat:
Maar niet met slappe partijen. |
Dus er zijn ook minwaardemigranten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor wat betreft immigranten bepaalt de Belgische regering autonoom wie ze toelaten of niet. |
Citaat:
|
Oh wacht,
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar serieus, de demonisering van de mensen met migratieachtergrond mag wel eens ophouden. Alsof er geen autochtonen zijn die van uitkeringen leven. Misschien meer dan je denkt, want dat is in het huidige systeem de enige optie voor een normaal inkomen, als je geen volwaardig werk krijgt of vindt. Het fabeltje dat er (gepast) werk voor iedereen is, is ook niet juist. |
Citaat:
Nu, natuurlijk bestaan er meerwaardemigranten, van alle richtingen. Mensen die wel zich kunnen vinden in Westerse waarden, zoals gelijkheid man en vrouw, gelijkwaardigheid van homo's, zelfbeschikkingsrecht vrouwen en scheiding kerk/ moskee en staat. |
Citaat:
|
Citaat:
Als het VB ooit in een meerderheid geraakt, ga je dan de gestemde wetten niet respecteren? |
Er is nog niet gefilosofeerd over "waar gaat dat eindigen?" zoals ik vroeg in mijn openingspost.
|
Citaat:
En als het systeem verandert, dan zullen het niet de moslims zijn die als varkens gaan beginnen krijsen. Dat zullen dan weldegelijk Kelly of Kevin zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak me geen zorgen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be