Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Alicia (17) op weg naar school aangerand: “Ik durf niet meer alleen de straat op” (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251507)

Universalia 6 januari 2020 19:55

Alicia (17) op weg naar school aangerand: “Ik durf niet meer alleen de straat op”

Alicia (17) op weg naar school aangerand: “Ik durf niet meer alleen de straat op”

Als dat al niet meer kan rustig naar school rijden dan is het echt wel té ver gekomen. :roll:

Zou men er niet beter over nadenken dat, dat soort van verkrachters en aanvallers direct onder de guillotine te schuiven of klinkt dat als iets uit de middeleeuwen? :?

In het beste geval minstens castreren.

Elio di Supo 6 januari 2020 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9216307)
Zou men er niet beter over nadenken dat, dat soort van verkrachters en aanvallers direct onder de guillotine te schuiven of klinkt dat als iets uit de middeleeuwen? :?

Ik zou ter waarschuwing voor de bevolking een brandmerk op hun voorhoofd laten zetten. Een lul met 2 kloten. Nadat ze hun gevangenisstraf hebben uitgezeten. Bij recidive hun lul en hun beide handen afhakken.

maddox 7 januari 2020 02:24

Gewoon zonde. Recidiverende verkrachters gewoon de keuze geven, fysiek gecastreerd levenslange dwangarbeid, of vrijwillige orgaandonatie.

Universalia 15 januari 2020 20:30

En het stopt niet, integendeel.

Rechtbank véél te mild bij dat soort van zaken.

Wie waren het de daders???

Elio di Supo 15 januari 2020 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9224943)
Wie waren het de daders???

Verwarde jongeren.

Bobke 15 januari 2020 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9224946)
Verwarde jongeren.

Kansarmen.

Elio di Supo 15 januari 2020 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9224959)
Kansarmen.

Kansenparels. Verrijkers.

Zucht 15 januari 2020 20:52

Gediscrimneerde slachtoffers van racisme en haat.

Anna List 15 januari 2020 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9216307)

Als dat al niet meer kan rustig naar school rijden dan is het echt wel té ver gekomen. :roll:

Citaat:

Volgens Alicia is de dader een man van ongeveer 1,70 meter groot en vrij slank. “Hij droeg werkkledij, maar eigenlijk heb ik dat niet zo goed gezien.”
Duidelijk ne 'werkman' die slecht te been is.

Universalia 15 januari 2020 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9224978)
Duidelijk ne 'werkman' die slecht te been is.

:? Captain Hook?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be