![]() |
N-VA aangenaam verrast door nota Bouchez-Coens
https://newsmonkey.be/n-va-positieve...coens-bouchez/
interessant stuk van Verschelden. Citaat:
Er zit dus niet te veel groen en rood in hun nota. Bij de PS blijft het stil voor de moment. De N-VA is naar eigen zeggen aangenaam verrast met de nota van Bouchez en Coens. Dan wordt het moeilijk om ze er nu al af te rijden natuurlijk. Well played BDW :lol: Ze zijn daar nog niet thuis, het zal wel nog een maand of twee drie duren alvorens paars-groen er komt of er nieuwe verkiezingen zijn |
Feit dat het zo stil blijft is een positief teken. Bij magnette lekte het langs alle kanten.
Dit betekent niet dat er morgen een regering is trouwens. De PS zal ook eten en drinken moeten hebben... |
Citaat:
|
Ik ben blij dat de N-VA aangenaam verrast is, dat compenseert hun teleurstelling over de volgende verkiezingsuitslag, als ze hier instappen.
|
de consultaties worden gehouden in het Egmontpaleis ... behoorlijk sarcastische locatie die de informateurs daar kozen.
|
links wat opjutten
leuk |
Citaat:
|
Ze zijn slimmer, ze delen de nota niet uit.
De eerste die een echte kopie krijgt, is de Koning. |
Citaat:
Wel interessant vond ik volgende: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Coens en Bouchez vragen nu aan de 10 partijen wie op basis van deze nota wenst te onderhandelen. Als die "ja" zeggers een meerderheid in de kamer hebben samen, gaan we over naar de formatie. Zo nee, terug naar start. |
Het is ook algemeen geweten dat de Koning zwaar druk zet om Paars-Geel te realiseren.
|
Citaat:
Blijft wel dat er twee meerderheden rond die tafel blijven zitten hé, en er dus gekozen zal moeten worden door bepaalden :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit lijkt me eerder BDW die t handig speelt om alvast paarsgroen mee in een rechts economisch beleid te duwen. een één tweetje tussen de informateurs en NVA om PS tot toegevingen te dwingen. nog compleet los van deelname NVA... |
Citaat:
Nee hoor. Het is sowieso meer van het volgende: Wallonie en de zuilen ontvangen. Vlaanderen betaald. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be