![]() |
Katten zoeken baasjes ...
Syrische katten zoeken Vlaamse baasjes.
Menen ze dat echt zelf???? Pijnlijk voor die dieren dat zij misschien gewond geraakt zijn in de oorlogszone maar om ze dan maar even snel naar hier te halen dat lijkt mij echt iets te ver want zij kunnen ziek zijn en bepaalde microben/virussen en andere 'leukerds' verspreiden. En loopt het in ons land al niet vol genoeg met zwerfkatten? :roll: |
Citaat:
Er lopen inderdaad véél zwerfkatten rond. Die Syrische beestjes blijven best in hun eigen thuisland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever Syrische katten naar hier halen dan Syriërs of Syrische gezinnen.
|
In de tijd is er ook iets vergelijkbaars geweest met Roemeense straathonden.
|
Manmanman wat is er mis met ne juten zak en een regenton voor zo'n sukkels?
|
Ik moet toegeven, ik begin gecharmeerd te geraken door het ras Oriëntaalse Korthaar
De katten die ik in het gekortwiekte artikel zie zijn alvast eerder langharig werkschuw tuig van eigen bodem. |
Citaat:
|
Als een goede dierenvriend zijn alle poesjes bij mij ook steeds welkom. :)
|
Citaat:
Kunnen ze daar een huis mee bouwen als ze niet toekomen met hun kindergeld. :lol: |
Citaat:
|
Mijn pa sloeg dat gewoon dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel impressionant om zien, een kat die een metalen kooi probeert kapot te bijten onder water. |
Citaat:
|
Citaat:
kreupele katten laten overvliegen terwijl er in de regio én elders middelen tekort zijn om ziektes en hongersnood aan te pakken? degoutante westerse decadentie is het. niet meer, niet minder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be