![]() |
Anuna en co hebben totaal niets bereikt...
Ik lees net dit:
link Citaat:
Allegeluk heeft ze er een leuke zeilreis aan over gehouden... |
Je zou gek moeten zijn om in uw eigen vlees te snijden, niet?
|
Citaat:
In haar op gas verwarmde buitenzwembad... :lol::lol::lol: Als het er echt toe doet willen we ons comfort niet opgeven. |
Citaat:
|
ze hebben wel wat bereikt
ze hebben zulk een verdeeldheid gezaaid en weerstand opgeroepen dat het halen van de klimaatdoelstellingen politiek vrijwel onmogelijk wordt. |
Citaat:
Alle gekheid op een stokje, regeringen zouden het fiscaal/economisch aantrekkelijk moeten maken om de groene golf vorm te laten nemen. Vandaag is enkel het woord "betalen" wat we horen. Ik ben er zeker van dat indien men "profijt" kan halen uit ecologische maatregelen, nagenoeg de voltallige bevolking er in meegaat. Stel dat je vandaag voordeliger af zou zijn door elektrisch te verwarmen en te rijden dan op andere brandstoffen. Iedereen schakelt meteen om. |
Anuna en co hebben totaal niets bereikt... omdat ze met hun strijd met héééééééél veel dingen/zaken totaal geen rekening gehouden hebben?
Het was vechten tegen de bierkaai? En voor de meeste mensen loopt hun strijd meer dan de spuigaten uit. :roll: Laat ik Dali even parodiëren, 'The face in the windmill?' ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Stop dan met voor het milieu op te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ben ik nu een milieumoordenaar met mijn TSI 150pk? :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle, ne gerobotiseerde. :oops: |
Citaat:
:cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
lees deze maar eens : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/01...ype-auto-s-di/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst tegen de muur en zonder bijstand. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be