![]() |
Ben je een racist?
Ja de vraag is duidelijk lijkt me.
|
Welke definitie hanteer je?
|
Citaat:
Nee, ik ben geen racist, dat is bij wet verboden en strafbaar. Ik ben wel voor bescherming van eigen bevolkingsgroep en eigen cultuur en eigen leefgewoontes. |
Helemaal niet maar er zijn wel veel slechte bruinzakken.
|
Oh, maar ik erken dat er andere bevolkingsgroepen zijn hoor. Negroïden, Kaukasoïden, Mongoloïden en wat mengvormen die sterk genoeg op zichzelf zijn.
Wat ik niet doe is op die manier mensen en/of groepen beoordelen op uiterlijke kenmerken. Ik beoordeel mensen op hun acties en de impact daarvan op mijn comfort. |
De eerste die een bevolkingsgroep kan aanduiden die niét racistisch is, krijgt ne lekstok:
Iedereen racist: De multiculturele droom ontleed https://www.uhasselt.be/UH/seniorenu...m-ontleed.html |
![]() |
Iedereen is voor een stukje racistisch, de vraag blijft wel in welke mate hij of zij dat is. ;)
|
Citaat:
Maar een baardmans in soepjurk heb ik dat al wel zien doen. |
Als ge graag duizenden mentions wilt hebben en enorm geratio'd wilt worden, en gevolgd wilt worden door duizenden white power mannen moet ge dit soort dingen op twitter posten:
![]() ![]() Ooit Belgische cultuur :) |
Er bestaan geen rassen.
|
|
Nee, maar: het zijn witten en niet blanken.
Ik vind dat geen racisme maar consequentie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Transgenders in jurken. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Moslims buitenshotten bv is idd niet racistisch, dan wel konsekwent. Bijlage 111851 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be