![]() |
Wat heeft Bart Tommelein nu eigenlijk allemaal gezegd?
Wat heeft Bart Tommelein nu eigenlijk allemaal gezegd?
Vrijdag was Bart te gast bij Devadder. Ik had de indruk dat Bart sprak met de handrem op. Wilde wel wat zeggen, maar sprak zich niet 100 % uit. Wellicht met de verkiezingen voor voorzitter bij OVLD in het achterhoofd. Opvallend was alvast zijn uitspraak over de toekomstige premier van dit land. Dit mocht gerust de huidige premier van lopende zaken zijn Sophie Wilmès (MR) volgens Bart. Raar dat hij eigen Gwendolien opzij schuift |
Tommelein zal een reden hebben om de reet van een Vlamingenhaatster te likken.
|
Geweldig hoogstaand niveau van een poster op dit forum. Maar mensen toch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik denk eer dat hij niet teveel zijn Gwen wil beffen, want die heeft de laatste tijd te weinig aandacht kunnen besteden aan haar politieke hygiëne ... |
Citaat:
- het volkse en weinig hoogstaande gebruik van woorden en vergelijkingen om de politieke toestand te beschrijven - een al even hoogstaande wijze om een mede-forummer af te branden. Illustratie: ik heb nog nooit van een andere forummer gezegd dat hij/zij een klootzak is. Als ik het over kloten heb, dan heb ik het over de mijne. Of hoogstens over die van een derde partij (een politieker dan). |
Ik vond het optreden van Tommelein verwarrend. Had ook de indruk dat hij rond de pot draaide. Raar ook dat Vanderjeugd geen kandidaat meer is. Werd hij onder druk gezet? Met Tommelein heb je opnieuw een ancien.
|
Citaat:
Toen bleek dat hij van niemand steun kreeg, heeft hij zijn kandidatuur ingetrokken. |
Niet alleen de ruiten het is afgelopen met die partij die alles vervreemd
Volgens sommige bronnen zou de man naar de kerk geweest zijn.:roll::roll:
En heeft daar een missie gekregen, hij moet het blauwe ras redden.:lol: Aangezien de man vreest voor het volgende eeuwig leven zal hij er alles aan doen binnen zijn provincie…:twisted::twisted: Veel West-Vlamingen schijnen daar aan te geloven, daarom zijn zij zo talrijk in de politiek. Moet de stiel opgewaardeerd worden is ook een goede vraag? Moeten er examen komen, doorlichting? :lol: |
Tommelein is in de eerste plaats een zeer irritante debater. Telkens hij zijn gelijk niet haalt, heeft hij de gewoonte om het volume van zijn zeer luide stem nog wat te verhogen.
|
Citaat:
Alleen Deborsu was nog wat te genieten. |
Tommelein is de beste garantie dat ook OVLD de electorale dieperik ingaat, daar moet niemand aan twijfelen. De leden van CD&V, spa en OVLD willen geen vernieuwing want ze kiezen telkens voor gevestigde waarden die voor poco zijn en prediken. Deze partijen en hun politici zijn gewoonweg gedoemd om te verdwijnen.
|
Citaat:
(neem mij mijn kort antwoord niet kwalijk..:lol:) |
Citaat:
Het resultaat van hun doortocht is zwaar ontgoochelend en van zodra ze voelen dat ze verbrand zijn vliegen ze op de EU kar. |
Citaat:
|
sTommelein moet de geit (aha) en de kool sparen.
Als hij dat kan, hoed af. Toch vrees ik voor hem: er zit geen groei in zijn partijtje. Alleen nog krimp. Zei de studie. |
Citaat:
Smijt al die oude krokodillen in de vijver voor de jeugd en dan nog, van smaak geproken.. :lol::lol: Tussen 1999 paars 1 (Verhofstadt) en paars 2 groen! en nu hebben zij alleen maar voor eigen belang gewerkt. :oops::oops::oops::oops::oops: En akkoord, het gebeurde allemaal terwijl dat iedereen aan het slapen was.:oops: Zij konden tot met de aanvang van de crisis doen wat zij wilden. 2011 was iedereen aan het wakker komen. Maar toch konden de misdadigers van Dexia nog ontsnappen.:oops::oops: En wat vandaag boekdelen spreekt is dat Axel Miller - DEXIA kabinetschef wordt van MR. Het paard keert altijd terug naar zijn stal.. :roll::roll::roll: Dit is alles toegeven of niet?:oops::oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be