Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kaars die ruikt naar de vagina van Gwyneth Paltrow is direct uitverkocht. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251601)

Derk de Tweede 12 januari 2020 15:54

Kaars die ruikt naar de vagina van Gwyneth Paltrow is direct uitverkocht.

Citaat:

Gwyneth Paltrow verkoopt een kaars, waarop staat: ‘Dit ruikt naar mijn vagina’. Dat is gek. Nog gekker: mensen willen de kaars heel graag kopen en zijn bereid er 67,50 euro voor te betalen. De hele voorraad was binnen een uur uitverkocht.

Volgens de 47-jarige actrice begon het als grap. Ze was samen met haar parfumeur Douglas Little aan het experimenteren met geuren, toen Paltrow plots opmerkte: ‘Oh, dit ruikt naar mijn vagina’. Dat was kennelijk positief dus hebben ze de geur uitgewerkt en in een kaars gestopt.

Volgens de website van het bedrijf van Paltrow, Goop, is de kaars gemaakt van geraniums, citrusachtige bergamot, ceder, Damaskusrozen en muskuszaad. De geur zou ‘grappig, prachtig, sexy en onverwacht’ zijn.

Gwyneth Paltrow houdt er al jaren een vreemde leefstijl op na. Zo liet ze zich steken door bijen om er jong uit te blijven zien en adviseerde ze een acht dagen durend geitenmelkdieet inclusief allerlei anti-parasietkruiden. Ook verkocht ze een yoni-ei dat lustopwekkend zou werken.

Zucht 12 januari 2020 16:14

Eén van mijn favorietjes in de MCU

The real thing zou ik wel eens willen besnuffelen, maar om nu zo'n kaars te kopen is er toch iets teveel aan.

Derk de Tweede 12 januari 2020 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9221861)

The real thing zou ik wel eens willen besnuffelen, maar om nu zo'n kaars te kopen is er toch iets teveel aan.

:?

dpg 12 januari 2020 16:51

Blank en blond, wat kan je dus verwachten om maar te zwijgen van de rest die het koopt.

Anna List 12 januari 2020 16:55

Lenige vrouw.

Rahowa 12 januari 2020 17:23

Ik had dit bericht maar met een half oog bekeken en dacht dat er stond Gwendolyn Rutten.

Libro 12 januari 2020 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9221896)
Blank en blond, wat kan je dus verwachten om maar te zwijgen van de rest die het koopt.

Een kaars van 67 euro verkocht krijgen is m.i. net heel slim. Over de kopers moet ik u voor een keer gelijk geven.

quercus 12 januari 2020 19:57

Citaat:

Je zou best ook banpunten naar je kop geslingerd krijgen wegens racistische praat. Ben je soms gefrustreerd omdat je vindt dat jij niet blank bent?

Vrijheideerst 12 januari 2020 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9221861)

:magniet:

dpg 12 januari 2020 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9222016)
Je zou best ook banpunten naar je kop geslingerd krijgen wegens racistische praat. Ben je soms gefrustreerd omdat je vindt dat jij niet blank bent?

:rofl:

Universalia 12 januari 2020 20:28

Kaars die ruikt naar de vagina van Gwyneth Paltrow is direct uitverkocht.

Hoe ziek ben je dan als je zo iets koopt??? :roll:

Zucht 12 januari 2020 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9222021)

Ik zei "één" van mijn favorietjes.
Black Widow is natuurlijk een andere in de top 2.
En Hella natuurlijk ook.
En Mantis.
Eigenlijk bijna allemaal. :oops:

Zipper 12 januari 2020 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9222021)

"Tetten-gewijs" zou ik ook eerder de "kaars" van Scarlett kiezen :-P

Gipsy 12 januari 2020 21:24

Er is niets dat zo rap tegensteekt als de reuk van dezelfde kut. Probeert ge dan een andere kut vind ge de reuk terug lekker maar dat duurt slechts zijn tijd. Waarschijnlijk is de natuur zo gemaakt omdat een mannetje veel vrouwtjes moet bevruchten. In feite veeg ik er mijn kloten aan, kloten hebben geen reukorgaan. Maar toch seks met dezelfde vrouw steekt rap tegen. Na een tijd is de kut van dezelfde vrouw even uitdagend als het gat van kippen in plastiek verpakking in de rayon vlees van de Carrefour.

Elio di Supo 12 januari 2020 21:42

Citaat:

Nog steeds dezelfde kunstjes merk ik.

Libro 12 januari 2020 21:44

Uit de beschrijving van het geurtje maak ik op, dat haar vagina naar bloemen ruikt.

Elio di Supo 12 januari 2020 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9222088)
Uit de beschrijving van het geurtje maak ik op, dat haar vagina naar bloemen ruikt.

Persoonlijk heb ik dat nog nooit meegemaakt. Ik geloof er weinig van.

quercus 12 januari 2020 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9222086)

Nog steeds dezelfde kunstjes merk ik.

Hij zit met de regelmaat van een klok in racistische termen te zemelen over “witte” en “witmensen” ? Ik heb hem al een paar keer gevraagd of hij dan soms geen “witmens” is. Maar hij heeft niet de “guts” om daar eerlijk op te antwoorden.

Elio di Supo 12 januari 2020 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9222095)
Hij zit met de regelmaat van een klok in racistische termen te zemelen over “witte” en “witmensen” ? Ik heb hem al een paar keer gevraagd of hij dan soms geen “witmens” is. Maar hij heeft niet de “guts” om daar eerlijk op te antwoorden.

Hij wil geen kleur bekennen ;-)

Om maar te zwijgen over zijn gefulmineer over alles wat Vlaemsch is en kapotte genen. In feite de grootste racist op het forum maar altijd klaar om op het driehoekje te drukken. Op menselijk vlak een grote flop.

Dadeemelee 12 januari 2020 22:35

Ik las eerst ‘kaas’. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be