![]() |
Euralille.. het shopping walhalla!!
Amai zoveel winkels, snacks, eettentjes.. alsook een enorme Carrefour.... En nu met de solden echte koopjes te doen..... Zeker de moeite waard...... (ik ga ih vervolg vooral daar de sales doen xD!) Ook: voor wat afwisseling is er vlakbij het station met leuke winkeltjes as well -bvb een Marks&Spencer! (oohoo!!) alsook het stadscentrum zelf waar het gezellig keuvelen is. Le vieux Lille enz. een aanrader!
He oui je me suis amusee! Next time i will combine it with a trip to Paris..... YES!! :BIG: :BIG: |
en, veel gestolen in de winkels?
|
maar zotteke toch :rofl:
|
Citaat:
uw handen zullen "gejeukt" hebben. |
Ah bon.
|
Bembem ging op reis. Jeugdschrijfster Annie MG Schmidt zou hier zeker een boek in hebben gezien.
![]() |
Alle Bemmetje, laat u maar ne keer goe gaan. Vanaf vandaag te krijgen
Gratis twaalfrittenkaart NMBS vanaf vandaag beschikbaar https://www.hln.be/nieuws/binnenland...baar~a6f372ad/ |
Citaat:
En in de achterbuurten van Lille is de kans om beroofd te worden tussen de 75 en 80%. |
Citaat:
Wat bazel jij nou? Binnen het grondgebied van de landelijke gemeente Lille ligt geen spoorhof. Het dichtste spoorhof bevindt zich in Herentals. Wat bedoelt u met "achterbuurten"? De deelgemeenten? Dit zijn Gierle ("Giel"), Poederlee ("Poeiel"), Wechelderzande ("Wechel"). Daar wordt u niet beroofd. Met Vlaamse groet |
Citaat:
Lille is Rijsel in het Vloms. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Er bestaat verder nog Kaulille (Kauwelil) en Sint-Huibrecht-Lille (Lil). Lille, Lillo (Lilloë) in Midden-Brabant en Lentlo of Lello (Waals: Lillois) in Waals-Brabant delen alle drie dezelfde Germaanse oorsprong: Linde + lo (= bosje op hoge zandgrond). Met Vlaamse groet |
Ik denk niet ooit een voet in Rijsel te hebben gezet, hoewel destijds niet zo echt ver van de deur.
Hoor wel eens vrouwen die daar graag eens shoppen. Voor de rest, niets te melden. |
Citaat:
|
Een konijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() https://fr.westfield.com/euralille |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be