Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Immigratie lost helemaal niets op. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251657)

Universalia 15 januari 2020 20:25

Immigratie lost helemaal niets op.

Zij die immigratie als iets goed zien doen het in de meeste gevallen om eigen geldgewin zonder even opzij te kijken naar wat de gevaren of consequenties van juist die immigratie is en dat die op lange termijn desastreus voor onze samenleving zou zijn.

Het feit dat er veel migranten opgevangen worden, is geen teken van een gezonde economie eerder een negatief beeld want het kost ons bakken geld.

Hoog tijd dat men er de rem op gaat zetten.

quercus 15 januari 2020 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9224940)

Zij die immigratie als iets goed zien doen het in de meeste gevallen om eigen geldgewin zonder even opzij te kijken naar wat de gevaren of consequenties van juist die immigratie is en dat die op lange termijn desastreus voor onze samenleving zou zijn.

Het feit dat er veel migranten opgevangen worden, is geen teken van een gezonde economie eerder een negatief beeld want het kost ons bakken geld.

Hoog tijd dat men er de rem op gaat zetten.

Immigratie (ik heb het nu niet over authentieke oorlogsvluchtelingen) is slechts als positief te beschouwen wanneer het immigratieland autonoom kan bepalen welke migranten gewenst zijn, rekening gehouden met de concrete behoeften van dat land. Dat is dus heel wat anders dan hetgeen nu in Europa gaande is: individuen komen hier ongevraagd binnenvallen en wij moeten dan nagaan van waar ze komen, wat de motieven zijn waarom ze uit hun land zijn weggetrokken en oordelen of ze hier kunnen blijven. Ondertussen worden we geconfronteerd met een voldongen feit: "ze" zijn hier. En wanneer we hen geen asiel verlenen blijven ze toch, ook al is in zeer veel gevallen de kans dat de betrokkenen ingeschakeld kunnen worden in het arbeidsproces zeer gering wegens veel te geringe scholingsgraad. Anders gezegd, het immigratieland heeft feitelijk slechts een zeer zwakke controle en autoriteit over gans het gebeuren. Je hoeft helemaal geen "fascist" te zijn om dergelijk toestand als onaanvaardbaar te beschouwen.

Anna List 15 januari 2020 21:24

Kom kom, die mensen en hun kinderen komen mijn pensioen betalen.

Elio di Supo 15 januari 2020 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9224996)

En uw dochter aanranden en uw homofiele zoon in de prak slagen.

Universalia 15 januari 2020 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9224996)

Gelooft u dat nog altijd of hing er een sarcastische toon aan uw schrijfsel? ;-)

Vette Pois(s)on 15 januari 2020 23:27

onze cultuur lost op

Hypochonder 16 januari 2020 05:59

Blijkbaar is het weer feest in Turkije want er komen daar weer karrevrachten vol "vluchtelingen" aan.

Ik hoorde dit gisteren: in Turkije komen dagelijks vluchten aan uit gans Afrika met zogenaamde vluchtelingen die met een toeristenvisum naar Turkije komen en vervolgens illegaal naar Europa reizen via de samenwerking tussen de maffia van mensensmokkelaars en de zogenaamde NGO's die doodleuk veerdienst spelen voor deze gewetenloze bende...

Hoog tijd dat de Europese bevolking die zogenaamde Europese leiders eens electorale billenkoek geven zodat we een degelijk migratiebeleid kunnen krijgen.

Universalia 16 januari 2020 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9225133)
Blijkbaar is het weer feest in Turkije want er komen daar weer karrevrachten vol "vluchtelingen" aan.

Ik hoorde dit gisteren: in Turkije komen dagelijks vluchten aan uit gans Afrika met zogenaamde vluchtelingen die met een toeristenvisum naar Turkije komen en vervolgens illegaal naar Europa reizen via de samenwerking tussen de maffia van mensensmokkelaars en de zogenaamde NGO's die doodleuk veerdienst spelen voor deze gewetenloze bende...

Hoog tijd dat de Europese bevolking die zogenaamde Europese leiders eens electorale billenkoek geven zodat we een degelijk migratiebeleid kunnen krijgen.

Ook in België blijven ze tot vervelens toe binnenvallen.

“HET CGVS VERLEENT ASIEL EN GEEFT DOCUMENTEN AF AAN MANNEN, VROUWEN EN KINDEREN OP DE VLUCHT VOOR VERVOLGING, OORLOG OF GEWELD.“

Tijd dat men dat soort van 'diensten' gaat sluiten? :twisted:

Anna List 16 januari 2020 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9225011)
En uw dochter aanranden en uw homofiele zoon in de prak slagen.

ik heb gelukkig geen dochter.

:evil::evil::evil:

Skobelev 16 januari 2020 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9225220)
ik heb gelukkig geen dochter.

:evil::evil::evil:

Misschien kan je ook uw zoon wel verkopen voor een paar duizend Euro?

Anna List 16 januari 2020 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9225228)
Misschien kan je ook uw zoon wel verkopen voor een paar duizend Euro?

Rustig hé...:|

Skobelev 16 januari 2020 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9225229)
Rustig hé...:|

Wel niet aan de bruin mannen want die moeten daar zo niet van hebben.

Bobke 16 januari 2020 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9225235)
Wel niet aan de bruin mannen want die moeten daar zo niet van hebben.

Van drugs ook niet.

Skobelev 16 januari 2020 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9225317)
Van drugs ook niet.

Ja dag Jan, allé, Bob. :roll:

Universalia 17 januari 2020 12:19

Ik stel mij altijd de vraag of al die migranten die in ellenlange rijen staan aan te schuiven om de EU te komen overspoelen allemaal uit een land waar een oorlog bezig is komen of is dat in die landen 'slim' opgezet om er wat weg te sturen waar zij zelf geen boodschap aan hebben?

Ik geloof van al die wilde volksverhuizingen totaal niets meer.

Wat ik wel geloof is dat het allemaal opgezet spel is en *kassa kassa* voor bepaalde figuren.

Ter info:

Migratie in Europa

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be