Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   de laatste show (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25178)

daiwa 29 november 2004 23:01

de laatste show

Coveliers noemt De Gucht een Italiaanse maffialeider in dit programma,
zou hij daarmee ook bedoelen dat De Gucht hand en spandiensten verleent aan Di Rupo? ;-)

Gauss 29 november 2004 23:17

Italiaans? Vorige keer was hij nog een Albanese mafialeider, hij gaat erop vooruit.

Gunter 29 november 2004 23:18

albanees en italiaan ... ;)

daiwa 29 november 2004 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gauss
Italiaans? Vorige keer was hij nog een Albanese mafialeider, hij gaat erop vooruit.

dat zei de moderator ook, vorige was het toch een Albanese maffialeider?, maar Coveliers vond Italiaanse maffialeider beter gepast nu :-)

doornroosje 29 november 2004 23:29

Hij neemt wel geen blad voor de mond,hij zegt het zoals hij het denkt!

Het Skill Effect 29 november 2004 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje

Lomp dus. ;)

Sam 29 november 2004 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje

Wel sterk dat hij bij de taboe-brekers partij bij uitstek zit, de WLD (lees: Wallonische Linkse Demonen),

(iedere letter waar de Vlaams Liberale Democraten staat, zijn ze niet meer )

Gunter 29 november 2004 23:43

sinds waneer is het bijvoeglijk naamwoord gevormd van het zelfstandig naamwoord Walonië of Waal Wallonisch? Probeer gerust Waalse eens te gebruiken, of wou u een taboe breken?

LA'er 29 november 2004 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Lomp dus. ;-)

Wat vindt u daar lomp aan?

Gauss 29 november 2004 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Wel sterk dat hij bij de taboe-brekers partij bij uitstek zit, de WLD (lees: Wallonische Linkse Demonen),

(iedere letter waar de Vlaams Liberale Democraten staat, zijn ze niet meer )

Hoezo is KdG een maffialeider noemen een taboe doorbreken? Welk taboe, het uitschelden van mensen voor maffialeiders, of misschien het uitschelden van KdG, of misschien het uitschelden van mensen tout court?

Die Coveliers toch, die man deinst voor niets terug. Hij durft zelfs de grote KdG te beledigen. Wie is de volgende ontastbare die hij gaat beledigen, de Paus, de Koning,... ?

daiwa 30 november 2004 00:01

Citaat:

Hoezo is KdG een maffialeider noemen een taboe doorbreken? Welk taboe, het uitschelden van mensen voor maffialeiders, of misschien het uitschelden van KdG, of misschien het uitschelden van mensen tout court?

Die Coveliers toch, die man deinst voor niets terug. Hij durft zelfs de grote KdG te beledigen. Wie is de volgende ontastbare die hij gaat beledigen, de Paus, de Koning,... ?

De Gucht krijgt een koekje van eigen deeg, hij noemt een partij EN 1 miljoen kiezers mestkevers

Gauss 30 november 2004 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
De Gucht krijgt een koekje van eigen deeg, hij noemt een partij EN 1 miljoen kiezers mestkevers

Hij zal wel huilend in een hoekje willen kruipen na deze zware beledigingen. Maar dan bedenkt hij waarschijnlijk, "he ik ben minister van BZ terwijl Coveliers zelfs zijn voorzitterschap van de VLD in de senaat kwijt is gespeeld, meer nog ik zal als minister meer verdienen en reizen dan de meeste van die een miljoen mestkevers".

Echt waar, ik ken de Karel nogal goed :twisted:

Truder 30 november 2004 00:20

Citaat:

Coveliers noemt De Gucht een Italiaanse maffialeider in dit programma,
zou hij daarmee ook bedoelen dat De Gucht hand en spandiensten verleent aan Di Rupo? ;-)

Hand diensten wel. Over dat spannen.... ik denk dat er bij De Gucht de elasticiteit al lang uit is. Zoals die langs alle kanten verneukt wordt.....

ancapa 30 november 2004 09:41

Citaat:

dat zei de moderator ook, vorige was het toch een Albanese maffialeider?, maar Coveliers vond Italiaanse maffialeider beter gepast nu :-)

italia... maffia... agusta... dexia... di rupo... (hier is de o wel de uitzondering)

Coveliers is niet zo dom hoor ;-)

ancapa 30 november 2004 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Hand diensten wel. Over dat spannen.... ik denk dat er bij De Gucht de elasticiteit al lang uit is. Zoals die langs alle kanten verneukt wordt.....

teveel bij dirupette gezeten... :roll:

InterAngel 30 november 2004 09:45

Is het erg dat ik hier als Nederlandse helemaal niets van begrijp? Kan iemand t misschien kort samenvatten voor me :P

ancapa 30 november 2004 09:46

Citaat:

de klucht heeft al meer "domme" uitspraken gedaan... die in slechte aarde zijn gevallen :-( vooral in afrika, maar daar had hij wel gelijk ;-)

Yossarian 30 november 2004 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InterAngel
Is het erg dat ik hier als Nederlandse helemaal niets van begrijp? Kan iemand t misschien kort samenvatten voor me :P

Echt de moeite niet waard hoor, het is geraaskal van extreem-rechtse tochtbreinen.

Geertje 30 november 2004 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InterAngel
Is het erg dat ik hier als Nederlandse helemaal niets van begrijp? Kan iemand t misschien kort samenvatten voor me :-P

jij kijkt dus niet naar de humoristische programma's in België. Er komen telkens andere artiesten (politiekers) aan bod die proberen om ter onnozelst uit de hoek te komen. Momenteel staat Bertje Anciaux aan de leiding : is minister van cultuur en sport maar kan niet lezen en en denkt dat jointjes rollen een sport is.

Tzuvar Raemborr 30 november 2004 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
jij kijkt dus niet naar de humoristische programma's in België. Er komen telkens andere artiesten (politiekers) aan bod die proberen om ter onnozelst uit de hoek te komen. Momenteel staat Bertje Anciaux aan de leiding : is minister van cultuur en sport maar kan niet lezen en en denkt dat jointjes rollen een sport is.

Sjoemelor 2004 :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be