![]() |
Wilrijkse arts waarschuwt voor gevolgen 5G
Wellicht gaat men eerst 5G volledig uitrollen om binnen x aantal jaar vast te stellen dat er allerhande negatieve gevolgen van zijn. En dat allemaal omdat er een hoop debielen nog meer debiele filmpjes zouden kunnen kijken om hun smartphone.
https://www.hln.be/in-de-buurt/wilri...Plps7sCRKQBcuZ |
Citaat:
|
En mijn tandarts is bezig met alternatieve shit, niet eens een grap jammer genoeg. Het is niet omdat het een arts is dat het geloofwaardig moet zijn, daarvoor heb je wereldwijde onderzoeken die beweren dat de risico's aanvaardbaar zijn, net zoals de huidige GSM tech en röntgenfoto's.
Het voordeel van 5G is wel dat de straling niet ver mag dragen vanwege veiligheid, dat maakt dat je vlug buiten bereik bent bv op het platteland. |
5G wordt niet overal op dezelfde manier uitgerold. De arts heeft wel een punt en hij klaagt ook het abundante gebruik van Wifi en 4G aan. Het is eerder de journalistiek die in de titel de aanklacht van 5G centraal zet, kwestie van lezers te lokken. Ik vind persoonlijk dat het BIPT en Europa de nodeloze verzadiging van het radiospectrum harder dienen aan te pakken.
Als je met een smartphone rondloopt en kijkt hoeveel Wifi netwerken er zijn in de gebouwde kom wordt het duidelijk dat deze niet efficiënt worden gebruikt. Telenet en Proximus zouden ook belast moeten worden als ze de modems van hun klanten openstellen voor publieke wifi. |
Citaat:
1 uur / dag wordt aanzien als een limiet, op voorwaarde dat daarna 2 uur buiten gespeeld wordt, niet het spelen is belangrijk, maar ver voor je uitkijken. Een schrikwekkend aantal tieners is bijziend door teveel op het schermpje te kijken en moet een bril dragen. Dit is nog niet zo erg, maar op latere leeftijd zou het netvlies los kunnen komen. |
Citaat:
Vlaams nationalisten en belastingen... |
Citaat:
En of 5G echt noodzakelijk is weet ik niet zo. 4G is goed genoeg voor mij. |
Citaat:
Ik vloek mij nog steeds voorbij als ik een Game-Boy zie liggen (bijgehouden) dat ik daar héél der uren spelletjes op gespeeld heb, wat ook niet al te best is voor de ogen en mensen die epilepsie kunnen hebben. Of zou het om een andere 'strijd' gaan? Veiligheidsdiensten waarschuwen regering voor 5G van Huawei. |
Citaat:
|
De gsm is gemeengoed geworden, ongeveer rond het jaar 2000.
Ook toen waren er artsen die ons wijs maakten dat onze hersenen gingen koken zoals de soep in de microgolfoven. De groenen begonnen acties bij elke nieuwe gsm-pyloon. Maar alle mensen die rond die masten wonen, zijn niet met bosjes gesneuveld. Ondertussen worden onze oudjes alsmaar ouder, en geraken meer en meer kankers genezen. We krijgen ook meer zicht op de oorzaken van kankers en hartziekten. Daar zit niet veel straling van gsm's bij, maar wel zittend leven, vetten, roken ... |
Citaat:
Na VIJFTIG JAAR zou toch al één en ander duidelijk moeten zijn? Waarom nam SWISSCOM in 2004 patent op technologie die blootstelling aan straling beperkt? Het is niet omdat de blootstelling wordt beperkt dat eventueel nefaste straling op zich minder effect zou hebben. Roken onder een dampkap maakt roken ook niet gezonder. Citaat:
Waarom pleit FCC Chair Tom Wheeler om 5G door te drukken, los van of de gezondheidseffecten gekend zijn of niet? 'Billions of $ of profit' https://www.youtube.com/watch?v=CsrlWxwxe4M |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be