![]() |
Corona virus naar België
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...uikt~adeecfb1/
Dat zat er uiteraard aan te komen maar we mogen gerust zijn zegt De Block ze zijn goed voorbereid .... ? China bouwt direct een imens hospitaal bij om de slachtoffers op te vangen. Zoals ik ze hier ken komen ze ondertussen niet veel verder dan wat extra plaats op de kerkhoven vrijmaken. |
Er is ook nog het militair hospitaal in Neder over Heembeek.
Dat is trouwens ook één van de functies van dat ziekenhuis. '...Maar ook in rampen- en crisisomstandigheden kan het land beroep doen op het militair hospitaal....' |
Tenzij De Block haar eigen lichaam gaat gebruiken als buffer om het virus tegen te houden moeten we ons inderdaad wel zorgen beginnen maken.
|
Ik begrijp niet dat er mensen uit dat gebied terug naar huis gehaald mogen worden.
Een enorm risico, waardoor het virus zich nog sneller kan verspreiden. |
Citaat:
|
Anuna en konsoorten zullen heel blij zijn want zo een epidemie is het meest doeltreffende in zake het verminderen van de CO² uitstoot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In plaats van de militaire basis te Koksijde vol migranten en asielzoekers te steken zou men er misschien beter een volwaardig ziekenhuis van maken of terug een militaire basis waar men opleidingen geeft om met militaire drones om te gaan en ze er misschien te maken ook?
Een overdreven idee van Uni of net niet? :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Men zou die op zijn minst met een militaire vlucht in quarantaine naar hier mogen halen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat heb je dan gedaan, vroeg ik haar. Zo snel mogelijk naar huis gereden, zei ze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft het leger onlangs niet een supergroot veldhospitaal gekocht?
|
Citaat:
|
Citaat:
Haar benzine was bijna op en ze is dan sneller beginnen rijden om er nog te geraken. |
Citaat:
je weet het maar nooit met die aanbestedingen bij het leger ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be